A4 b7 jaki silnik ?

Re: A4 b7 jaki silnik ?

15 Paź 2019, 20:54

Powiem szczerze mijam te auta codziennie i jakoś rzadko widzę 1,8T, albo tdi albo TFSI albo 2,0
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1547
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

Re: A4 b7 jaki silnik ?

15 Paź 2019, 20:58

Nawrocjjusz napisał(a):Bardziej zainteresowany jestem dieslem, jak patrzyłem na niemieckich stronach to ciekawe egzemplarze można znaleźć za 3-4 tysiące euro ale jaki jest stan faktyczny , nigdy nic nie wiadomo.

i patrząc na te egzemplarze za 3 tys to szkoda nawet jechać, za 4 tys też cudów nie będzie, ja płaciłem 5-5,5 tys Euro za bdb ezg. poniżej 200 000km, które mają serwis, dobre opony i dobrze wyposażone (tj. nie golasy) i są samochodami bezwypadkowymi, policz jeszcze koszty wyjazdu, koszty sprowadzenia samochodu, koszty opłat, i zrobi Ci się 26-27 tys
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 1166
Miejscowość: małopolskie

Re: A4 b7 jaki silnik ?

15 Paź 2019, 21:06

Jak nie boisz się ryzyka to tu jest ładny 2.0tdi pd:
https://a4-klub.pl/topic/452657-a4-b7-2 ... 11nm-2005/
trainpro
Początkujący
 
Posty: 104
Prawo jazdy: 24 06 1998
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 2.7 bit
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2003

Re: A4 b7 jaki silnik ?

16 Paź 2019, 05:39

A jaka alternatywę możecie polecić skoro 25k to za mało na ciekawa b7 ?
Nawrocjjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5

Re: A4 b7 jaki silnik ?

16 Paź 2019, 20:16

To nie o to chodzi że 25 tys to mało ..tylko że jak jest DOBRE Audi B7 1.8T / 2.0i ALT w cenie do 25 tys to na drugi/trzeci dzień już tego nie ma.
Podaż przewyższa popyt, daj mi 20 szt takich aut i dobrych i w tydzień je sprzątnę każde.
To co długo stoi to z reguły kiepskie egzemplarze z jakimiś wadami.
Spokojnie mogę kupić takie za 2500-3000 euro ale po co mi śmietnik z pod siatki z arabskiego komisu? skoro klient mi powie że woli dołożyć i kupić lepsze, OK to ja tez wolę dołożyć i też kupić lepsze, i teraz pytanie czy mi dołożysz ? :lol: czy tylko szukasz już nie napiszę czego.... do czego. :lol:
czujesz już o co chodzi? dlatego jeżeli jeszcze mas quatrro, 2x S-ine to ceny tych aut są naprawdę chore i o zgrozo .... sprzedają się w tej cenie, ludzie powariowali. Dlatego jeżeli ty piszesz że szukasz do 20 tys to napiszę Ci jeszcze raz ZAPOMNIJ
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 1166
Miejscowość: małopolskie

Re: A4 b7 jaki silnik ?

16 Paź 2019, 20:20

andrewb25 napisał(a):Podaż przewyższa popyt, daj mi 20 szt takich aut i dobrych i w tydzień je sprzątnę każde.

Zaobserwowałem to samo ale... nie rozumiem tego bo dla mnie jest zwykłe auto :ok:
Pionek pewnie mnie teraz przejedzie :twisted: swoim autem :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6315
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najdziwniejsze pomysły motoryzacyjne ostatnich lat Najdziwniejsze pomysły motoryzacyjne ostatnich lat
    Tegoroczne edycje targów motoryzacyjnych pokazały, że producenci samochodów podczas prac koncepcyjnych wciąż poszukują niestandardowych rozwiązań. Które z nich okażą się trafne, zweryfikuje czas. Eksperci ...
    Jak hybrydy oszczędzają paliwo? Jak hybrydy oszczędzają paliwo?
    Samochody ze spalinowo-elektrycznym napędem hybrydowym zyskują coraz większą popularność. Dzieje się tak w dużej mierze dzięki nawet o połowę mniejszemu niż w przypadku pojazdów konwencjonalnych zużyciu paliwa, a zatem ...

  • Re: A4 b7 jaki silnik ?

    16 Paź 2019, 20:24

    na zachodzie też to samo zaobserwowali i ceny są sztucznie nadmuchane :lol: w sumie to dosyć stary już samochód i generalnie bazuje na podłodze B6 więc konstrukcja 20 paro letnia a ceny czasami jak za fabię 1.2 mpi z salonu :lol:
    andrewb25
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1166
    Miejscowość: małopolskie

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    16 Paź 2019, 20:27

    Cały czas temat kręci się wokół benzyny lecz wyraźnie napisałem ze na dobre 1.8T w dobrym wyposażeniu mnie nie stać , rozchodzi się o diesla . Chyba ze jest to ta sama sytuacja
    Nawrocjjusz
    Nowicjusz
     
    Posty: 5

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    16 Paź 2019, 20:41

    Więc jeśli chcesz diesla to szukaj 1.9tdi, za te pieniądze znajdziesz. A jak nie boisz się ryzyka to podałem Ci alternatywę wyżej. O 3.0tdi w tej cenie również zapomnij.
    A ceny tych aut w 1.8t czy 2.0 wzięły sie że śmieciowych benzyn w b8 co jest raczej oczywiste. I to co te auta sobą reprezentują nie ma żadnego znaczenia. Natomiast za 35 tys można zakupić dobre b8 w 2.0tdi cr.
    trainpro
    Początkujący
     
    Posty: 104
    Prawo jazdy: 24 06 1998
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 2.7 bit
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Rok produkcji: 2003

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    16 Paź 2019, 22:18

    andrewb25, jesteś pewien że tak w "5 min" ktoś Ci kupi stare nastoletnie Audi za taką kasę , gdzie musiał odkładać cały rok?
    Poza tym żyjemy w Polsce, tutaj jest kult rocznika, z resztą w tej kasie można mieć fajnego Golfa VI który wygląda lepiej i często podobnie wyposażony i młodszy, do tego salon PL.
    Ja nie jestem taki przekonany czy w Polsce ktoś od ręki wywali tyle kasy na takie auto, nawet jak w dobrym stanie.
    Pionek
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1547
    Auto: Honda Accord / VW Scirocco
    Silnik: 1,4 TSI 122@150
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    16 Paź 2019, 23:37

    Wywali wywali, szczególnie 1.8t. Wystarczy po forach popatrzeć, to co w dobrym stanie schodzi jak bułki w sklepie, szczególnie w S-Line i Q.
    trainpro
    Początkujący
     
    Posty: 104
    Prawo jazdy: 24 06 1998
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 2.7 bit
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Rok produkcji: 2003

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    17 Paź 2019, 15:50

    Pionek napisał(a):andrewb25, jesteś pewien że tak w "5 min" ktoś Ci kupi stare nastoletnie Audi za taką kasę , gdzie musiał odkładać cały rok?


    wystawiłem z miesiąc temu na fb taką , po 5 min było już kilka zapytań i w godzinach popołudniowych przyjechali pierwsi którzy pytali i ją kupili

    Audi A4 B7 1.8T z 2007 R S-line dwadzieścia kilka tysięcy i zastanawiali się może 20minut ...inne podobne B7 max do 2 tygodni było po temacie, miałem ich kilka egz w tym roku już.

    Z Q i z podwójnym S-Line miał jeden kolega na FB z 2005R 1.8T i wziął za nią 35 000 zł :shock: myślałem że ciężko będzie mu sprzedać a do 2 tyg odjechał nią ktoś

    Tak to wygląda i takie są ceny i raczej taniej nie będzie bo dalej to gorący temat jest.

    Tak piszę z własnego doświadczenia
    andrewb25
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1166
    Miejscowość: małopolskie

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    17 Paź 2019, 17:45

    No to w sumie ludzie są serio dziwni, za dużo mniejsza kase można mieć BEX-a albo 2,0 TFSI np Passat B6
    Albo nie jedno BMW które ma te 6 garów, napęd tył i nierzadko mocniejszy silnik.
    No ale może S-line ich tak przyciąga.

    Swoją drogą za ok 35 tys nie kupi się Mondeo mk4 2,0 ecoboost? więc serio nie rozumiem ludzi.
    Pionek
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1547
    Auto: Honda Accord / VW Scirocco
    Silnik: 1,4 TSI 122@150
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    17 Paź 2019, 18:06

    Ja też nie rozumiem bo b7 to jest to samo co b6, w zasadzie nie wiem czemu ktoś to tak nazwał, bo to powinien być b6 fl. Bexa w Q można kupić za 20k w dobrym stanie, więc dawanie za bfb 2-3 lata mlodsze, trochę słabszy silnik, a technologicznie to samo o 10k więcej jest chorym pomysłem. Za 30k też można bdb lagunę 3 2.0t kupić, Mondeo 4 2.5t tak samo, albo za 35k a4 b8 2.0tdi cr bardzo dobre auto i bezawaryjne, a z innej epoki.
    trainpro
    Początkujący
     
    Posty: 104
    Prawo jazdy: 24 06 1998
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 2.7 bit
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Rok produkcji: 2003

    Re: A4 b7 jaki silnik ?

    17 Paź 2019, 19:06

    Pionek napisał(a):No to w sumie ludzie są serio dziwni, za dużo mniejsza kase można mieć BEX-a albo 2,0 TFSI np Passat B6
    Albo nie jedno BMW które ma te 6 garów, napęd tył i nierzadko mocniejszy silnik.
    No ale może S-line ich tak przyciąga.

    Swoją drogą za ok 35 tys nie kupi się Mondeo mk4 2,0 ecoboost? więc serio nie rozumiem ludzi.


    chodzi też o awaryjność / opinie
    2.0 tfsi nie znam nikogo kto by się pozytywnie o tym wypowiadał,
    ecoboosty niby chwalone ale jak się zacznie sypać to dalej jest to ekoshit!! może dobre jak ma do 100 000km,
    BMK-a znajdź dobrą, nie zakatowaną

    Więc wszystko co ma oooo i 1.8T i jeszcze jest podsycone w sieci że to jest cód miód i malina i że och i ach jakie dobre jakie cudowne itp itd,
    Renaulta ciężko porównywać do Audi albo i nawet do Forda bo wg. mnie jest to bardzo słabe jakościowo auto, w dodatku o dużej utracie wartości.

    to wszystko kreuje CENĘ oraz rynek to wszystko weryfikuje.
    andrewb25
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1166
    Miejscowość: małopolskie