REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
dzięki temu jeszcze możesz odpalać auto.Munder napisał(a):Czy w tym przypadku, że codziennie (sześć a często siedem razy w tygodniu) robię 100 km (a czasem i więcej)
któregoś dnia prawdopodobnie gdy bardzo będziesz się spieszył auto poprostu nie odpali bo będzie za małe napięcie aku no i takim traktowaniem jak teraz sam aku dostaje w tyłek i traci swoje właściwości.Munder napisał(a):Jakie "spustoszenie" może spowodować w moim aucie, gdy tego nie naprawię...? ?
nie bardzo ale nie jest to wykluczoneMunder napisał(a):Teraz jeszcze dopytam o coś dodatkowego....
- czy "skoki" silnika(taka mała "czkawka") przy powolnej jeździe(ok.25-30 km/godz) i ściągnięciem w tym momencie nogi z gazu, mogą być objawem uszkodzenia alternatora..? ?
- czy złe wskazania graficzne
o zużyciu paliwa,
o średniej prędkości pojazdu,
o dystansie do przejechania na tym paliwie, które jeszcze pozostało,
oraz nie "trzymaniu" długości dystansu, który chcę znać na pewnych odcinkach trasy (tzn. ustawiam od zera początek dystansu a licznik, po przejechaniu 100, czasem 180, 200 km sam się zeruje)
Czy to wszystko może, również być powodem uszkodzenia alternatora..?
nie przesadzaj, nie dostałeś żadnych batów, czujesz się urażony a powinno być odwrotnieMunder napisał(a):wiedząc, że spotkam tu, na forum, fachowców zawodowców oraz fachowców miłośników, nawet nie przypuszczałem, że zamiast pomocy spotka mnie wyszydzanie i punktowanie moich postów...
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Kao napisał(a):Po 1 żaden komputer nie jest w stanie zweryfikować kondycji silnika
Munder napisał(a):Teraz jeszcze dopytam o coś dodatkowego.... - czy "skoki" silnika(taka mała "czkawka") przy powolnej jeździe(ok.25-30 km/godz) i ściągnięciem w tym momencie nogi z gazu, mogą być objawem uszkodzenia alternatora..? ?- czy złe wskazania graficzne o zużyciu paliwa, o średniej prędkości pojazdu, o dystansie do przejechania na tym paliwie, które jeszcze pozostało, oraz nie "trzymaniu" długości dystansu, który chcę znać na pewnych odcinkach trasy (tzn. ustawiam od zera początek dystansu a licznik, po przejechaniu 100, czasem 180, 200 km sam się zeruje) Czy to wszystko może, również być powodem uszkodzenia alternatora..?