REKLAMA
Lovato34 napisał(a):To ja w takim razie zapytam po co producent wprowadził takie wersje jak Golf IV 2,8 V6 204 KM albo R32 3,2 V6, albo oryginalna, seryjna wersja Jublieuszowa 25 Jahre 1,8T 180 KM...i tak samo Audi S3 1,8T 210-225 KM skoro te auta wypadają z drogi, dachują i w ogóle..
tylko jest pewien szkopuł - one miały napęd 4x4 Co prawda na Haldexie ale zawsze to lepsze niż sam przód
Lovato34 napisał(a):czy utrzymanie Lexusa albo e46 jest takie samo jak Golfa 4..
trochę się zagubiłeś z argumentem, bo to nie te segmenty - nudny pupulus dla Helmuta potem Janusza i auto z sportową nutką marki premium, a potem dla ludzi lubiących prowadzenie liczącymi się z podwyższonymi kosztami serwisu. Ciężko je porównać nawet do Passata i Audi A4 z segmentu D Ja po prostu podałem przykład z A4 jako prowadzenie
Lovato34 napisał(a):jeśli mówimy o tych wersjach z profili to silniki wolnossące
zawsze można wpakować fabryczny kompresor TTE jak komuś to przeszkadza, który podniesie moc do 204KM Ostatnio był wystawiony za 7000zł z kompletnym osprzętem i ślinka mi na niego ciekła
Czy się jeździ dużo gorzej? Wielu pewnie tak jak nie chce się zmieniać biegów i nie ma odczucia wciskania w fotel z powodu nagłego przyrostu Nm. Ja lubię wrzucić redukcję, podkręcić i posłuchać 6 cyl. a nie wycia 4ch