Audi, BMW czy Volkswagen

15 Paź 2015, 16:26

Lovato34 napisał(a):To ja w takim razie zapytam po co producent wprowadził takie wersje jak Golf IV 2,8 V6 204 KM albo R32 3,2 V6, albo oryginalna, seryjna wersja Jublieuszowa 25 Jahre 1,8T 180 KM...i tak samo Audi S3 1,8T 210-225 KM skoro te auta wypadają z drogi, dachują i w ogóle..

tylko jest pewien szkopuł - one miały napęd 4x4 :mrgreen: Co prawda na Haldexie ale zawsze to lepsze niż sam przód :ok:

Lovato34 napisał(a):czy utrzymanie Lexusa albo e46 jest takie samo jak Golfa 4..

trochę się zagubiłeś z argumentem, bo to nie te segmenty - nudny pupulus dla Helmuta potem Janusza i auto z sportową nutką marki premium, a potem dla ludzi lubiących prowadzenie liczącymi się z podwyższonymi kosztami serwisu. Ciężko je porównać nawet do Passata i Audi A4 z segmentu D :yes: Ja po prostu podałem przykład z A4 jako prowadzenie :ok:

Lovato34 napisał(a):jeśli mówimy o tych wersjach z profili to silniki wolnossące

zawsze można wpakować fabryczny kompresor TTE jak komuś to przeszkadza, który podniesie moc do 204KM :D Ostatnio był wystawiony za 7000zł z kompletnym osprzętem i ślinka mi na niego ciekła :cry:
Czy się jeździ dużo gorzej? Wielu pewnie tak jak nie chce się zmieniać biegów i nie ma odczucia wciskania w fotel z powodu nagłego przyrostu Nm. Ja lubię wrzucić redukcję, podkręcić i posłuchać 6 cyl. a nie wycia 4ch :D
Ostatnio edytowany przez dzida, 15 Paź 2015, 16:30, edytowano w sumie 1 raz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

15 Paź 2015, 16:29

Lovato34 napisał(a):To ja w takim razie zapytam po co producent wprowadził takie wersje jak Golf IV 2,8 V6 204 KM albo R32 3,2 V6, albo oryginalna, seryjna wersja Jublieuszowa 25 Jahre 1,8T 180 KM...i tak samo Audi S3 1,8T 210-225 KM skoro te auta wypadają z drogi, dachują i w ogóle..


S3 i R32 raczej mają trochę inne zawieszenie niż zwykłe Audi A3 czy Golf IV. A takie 2.8 V6 to tylko ciekawostka dla osób, które nie było stać na auto z porządnym napędem.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

15 Paź 2015, 19:38

O ile jestem jeszcze w stanie zrozumieć montaż 1.8t pod maską kompakta, tak 2.8/3.2 jest dla mnie totalną abstrakcją :mrgreen: po ciężką (dosłownie) cholerę montować ciężkie V6 w kompakcie? :o dla sztuki? Dla usportowienia modelu? Chyba że chcieli zrobić z Golfiny gran turismo bo ze sportem to raczej niewiele miało wspólnego :D głupszy był tylko koncept na bazie bodaj G V z silnikiem Bentleya z tyłu/centralnie :D
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14079
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

15 Paź 2015, 19:55

Hahaha mike myślałem,że nie będziesz w stanie mnie rozwalić a jednak udało Ci się :D :lol: .
Dokładnie tak jak piszesz,w sumie do malucha też mogliby dać 1.8t lub duże litraże które napisałeś wiem że to inna "klasa" ale wcale wiele inaczej by nie jechało.
Tak swoją drogą to na pewno taki maluch wzbudziłby podziw na ulicach a golf nie wzbudzi.
Napisałem tylko przykład bo wiem że to jest niemożliwe ale przytaczam porównanie.
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

15 Paź 2015, 20:57

Czyli forma wróciła :mrgreen:
1.8t montowali też w Ibi/Polo GTI także golf to tam małe piwo :wink: nawet w obecnym Polo GTI porzucili 1.4 TSI twincharge na rzecz 1.8. Czyżby w motoryzacji nastąpił pkt zwrotny i wszystko w końcu pójdzie w dobrym kierunku? :naughty: marzenie ściętej głowy, ale kim bylibyśmy bez marzeń? :mrgreen:
Idzie to również w drugim kierunku. Jak widzę Passata 1.2 albo o zgrozo Mondeo 1.0 to zastanawiam się w jakich ja żyję czasach :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14079
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

15 Paź 2015, 21:02

Tak mondeo 1.0 i silnik co 100 tys. km do roboty gdyby tak przywrócić te wspaniałe silniki które robiły po pół miliona km ahh.... to dopiero marzenie.
Ostatnio edytowany przez mateo199214, 15 Paź 2015, 21:08, edytowano w sumie 1 raz
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

15 Paź 2015, 21:06

mike1735 napisał(a):Idzie to również w drugim kierunku. Jak widzę Passata 1.2 albo o zgrozo Mondeo 1.0 to zastanawiam się w jakich ja żyję czasach :wink:

poczekaj na 3cyl w BMW 5 :mrgreen: premium w ch*** :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

15 Paź 2015, 21:17

Widziałem tą paletę BMW u Złomnika chyba :mrgreen:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

15 Paź 2015, 21:31

Za to fajnie że w superautach/hiperautach robią hybrydy :mrgreen: jak zwykle jesteśmy z Arrinerą 100 lat za murzynami bo tam tylko ls1 :o za długo ją projektowali to i trendy się zmieniły
Koniu napisał(a):u Złomnika
R.I.P :/ teraz tylko na fejsbuku, yt i instagramie :(
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14079
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

15 Paź 2015, 21:43

mike1735 napisał(a):Za to fajnie że w superautach/hiperautach robią hybrydy :mrgreen:


A ja słyszałem że wieśwagen dla "januszufff aus polen" ma skonstruować hybrydę tdi która będzie puszczać fiołki z rurki :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10347
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Paź 2015, 21:47

trochę się zagubiłeś z argumentem, bo to nie te segmenty - nudny pupulus dla Helmuta potem Janusza i auto z sportową nutką marki premium, a potem dla ludzi lubiących prowadzenie liczącymi się z podwyższonymi kosztami serwisu. Ciężko je porównać nawet do Passata i Audi A4 z segmentu D :yes: Ja po prostu podałem przykład z A4 jako prowadzenie :ok:


To ja mam pytanie. Byłbyś w stanie zestawić koszty takiego IS200 do Golfiny czy innego VAGa z 1,8T? Ja zdaję sobie sprawę, że to są też inne koszta takich samochodów zarówno w cenie zakupu jak i w eksploatacji ale właśnie jak to dokładnie szefie wygląda?
fenwind
Początkujący
 
Posty: 105
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Toyota Corolla e11 G6R
Silnik: 4AFE 1.6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999