Auto (ala)sportowe

11 Cze 2013, 23:49

dzieki za polecenie tego passka ale gadalem z tym kumplem dzis toche zarobiony jest ale mowil ze pojemnosc max 2.0 wiec troche za duzo ;)
Pulpecik
Początkujący
 
Posty: 51
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

12 Cze 2013, 07:47

Widziałeś tą Ibize po chipie co wrzuciłem?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Cze 2013, 08:46

A co powiesz o Fiacie Coupe?
np. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

12 Cze 2013, 08:57

Z tego co pamiętam z tego forum to Coupe nie jest za bardzo polecanym autem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Cze 2013, 09:11

Pulpecik napisał(a):dzieki za polecenie tego passka ale gadalem z tym kumplem dzis toche zarobiony jest ale mowil ze pojemnosc max 2.0 wiec troche za duzo


Oj troszku chyba się pogubiliście ponieważ macie 8-10k a zastanawiacie się nad autami turbo których naprawa może kosztować połowę ich wartości.
Zastanów się albo idź do mechanika i niech Ci powie ile kosztuje wymiana turbiny/regeneracja z zaworem EGR, wtryski i sprzęgło. Sądzę że jak się wyrobicie w 4k to będzie sukces a wymieniłem totalne abecadło cipsowanego TDI.
Jeżeli myślisz że taniej wyjdzie wykręcone TDI od np.: Celiny GT (175KM) to grubo się mylisz już nie mówiąc że próba szaleństw TDI skończy się awarią i to szybciutko a celiną GT możesz spokojnie jechać na tor i upalać więc jeżeli tam się nie rozsypie seryjne auto to tym bardziej wytrzyma na drodze.
Następną sprawą jest to że charakterystyka zrobionego TDI nie jest tak fajna jak się nam wydaje ponieważ jesteś oszukiwany przez Nm przy kiepskiej mocy a w dodatku wszystko dostępne przez chwile czyli w momencie pełnego boosta. Na początku jest to podniecające ale po pewnym czasie będzie upierdliwe.
Podsumowując kupowanie starych aut uturbionych przy budżecie starczającym na styk jest bardzo niebezpieczne dla kieszeni.
Jeżeli chcecie poszaleć to kupcie na razie auto N/A dozbierajcie kaski i poszukajcie turbo ale nowsze i mniej zajechane.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11129
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Cze 2013, 00:42

czyli hm tdi odpada ... no nie wiem ja koledze patrze nad ekonomicznym usportowionym samochodzie wiec tak pomyslalem aaaa mozr disel ... czyli szybki odradzasz turbodisle a 1.8T regeneracja T co rok kolo 900 zl to znowu nie tragedia a zawsze jest to T chyba ze tez zrezygnowac ... vtec noo przy depniecu lubi palic wiec ja juz nie wiem co mu poradzic moze vtec 1.6 ... wiedzialemze to trudny problem dlatego napisalem o was ;)
Pulpecik
Początkujący
 
Posty: 51
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...

13 Cze 2013, 00:57

1,8t jest fajnym silnikiem ale mając kaski na styk możesz się przejechac na kosztach napraw. To że Ci powiedziano raz na rok coś tam za 900zł to jest fikcja ponieważ kupujesz stare auto gdzie głupi przedmuch na ICku zabierze Ci 1/3 mocy i $$$.

Optymalnym rozwiązaniem bedzie fajny N/A tylko w Twoim budżecie raczej nie masz wyboru poza JDMami.
Jeżeli chodzi o spalanie paliwa w hankach i celinach to będzie na 100% mniej niż w 1,8t.
Trwałość tych aut jest super praktycznie niesiągalna dla pojazdów EU.
Osiągi motorowni lata świetlne przed silnikami z naszej części świata :D
Niech wyznacznikiem będzie dla Ciebie będzie to że seryjne hanki i celiny ścigają się amatorsko na torach gdzie często zwykłe auto rozpadłoby się na kawałki.
Kup zadbaną hanke albo celinę a jak uzbierasz troszkę kasy to pobaw się w turbo, jest trochę możliwości EU jak i JDM.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11129
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Cze 2013, 02:07

dobra szybki przekonales mnie 1.8T i tdi odpada bo z ekonomicznoscia to chyba sie ne pogodzi ... no a co do hanki i celi to wymienilbys dla mnie kilka przykladow z moca silnikow ( przypominam zeby samochodzik przy emeryckiej jezdzie ma ne spalic wiecej niz 8-10 L ;) ) bylbym bardzo wdzieczny bo chce poznac tez kogos opinie a nie patrzyc jak jakis z szybkich i wscieklych co kupule calibre i wozi sir po wsi ;)
Pulpecik
Początkujący
 
Posty: 51
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

13 Cze 2013, 09:43

wklejam Ci przykładowe linki:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
może coś po SWAPie chociaż nie jestem fanem kupowania takich aut.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Celina:

[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Linki są przykładowe więc musiałbyś mocniej się którymś zainteresować żeby cos wybrać.

Są to auta które w 10l wyrobią się na spokojnie tylko bez upalania.
A jak dozbierasz kaski to możesz pomyśleć o fajnym turbo tylko wtedy znowu trzeba się zastanowić czy się opłaca i czy lepiej FWD/RWD/AWD :wink:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11129
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Cze 2013, 11:13

Z tym że trzeba się liczyć że VTec'i , pod nogą "młodych gniewnych" lekko nie miały.
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

13 Cze 2013, 11:20

Magda93 napisał(a):Z tym że trzeba się liczyć że VTec'i , pod nogą "młodych gniewnych" lekko nie miały.


To raczej oczywiste tylko że te silniki są dosyć odporne na idiotów a do tego nie jest jak z turbo gdzie dasz ciała z drobną czynnaością np: chłodzeniem turbiny i regeneracja gotowa.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11129
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Cze 2013, 20:09

a jeszcze tak z czystej ciekawosc jak spawuje sie i vo sadzicie o sekwecji w takich autach ? ;)
Pulpecik
Początkujący
 
Posty: 51
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam