Auto (ala)sportowe

09 Cze 2013, 23:12

To jakie diesle kolege interesują? Bo jak narazie nie padły żadne konkrety a propozycji troche było.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Cze 2013, 08:52

Barol napisał(a):To jakie diesle kolege interesują? Bo jak narazie nie padły żadne konkrety a propozycji troche było.


W tym przedziale cenowym to i tak tylko tdi, opakowanie będzie się zmieniać. :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11206
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Cze 2013, 09:36

JTD czy DTI też wyhaczy.
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Cze 2013, 14:11

tzn jak mnie interesujace tdi 1.9 to passat b5 i audi a3 130 km ;)
Pulpecik
Początkujący
 
Posty: 51
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

10 Cze 2013, 15:31

Pulpecik napisał(a):tzn jak mnie interesujace tdi 1.9 to passat b5 i audi a3 130 km ;)

Pewnie zaraz ci ktoś napisze że B5 jest na wielowahaczu i że się psuje co chwile i kosztuje majątek. Nie słuchaj takich bzdur.
Pasek to solidnie wykonane auto, elementy spasowane jak trzeba i ładna linia nadwozia.

A3 lżejsza, i lepiej będzie ciągła na tym samym silniku
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

10 Cze 2013, 17:45

Tylko co sportowego jest w passacie albo a3 w dieslu? Nic, totalnie nic
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

10 Cze 2013, 19:05

kirin88 napisał(a):Tylko co sportowego jest w passacie albo a3 w dieslu? Nic, totalnie nic

:lol:
Zrobi wirusa , podłubie . Tdi kryją sobie większy potencjał niż nie jedna benzyna.

Standardowy 1,9 TDI (130Ps)
# Stage 1 Chiptuning (160-170Ps, 350-370Nm)
# Stage 2 Wydajniejszy intercooler (175-180Ps, 370-390Nm)
# Stage 3* Wydajniejsza turbosprężarka (185-195Ps, 380-400Nm)
# Stage 3 Big Turbo* Wydajniejsza turbosprężarka CS1+
Kompletny układ wydechowy+
Mocniejsze sprzęgło Sachs Performance (215-230Ps, 400-430Nm)
# Stage 4* Zmodyfikowany wałek rozrządu (235-250Ps, 420-450Nm)

Ps Założycielowi wątku nie chodziło a jakieś Super Sportowe cudo . Przeczytaj pierwszy post.
Civic , 323 f - Co w nich jest bardziej sportowego od np. A3 :o
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

10 Cze 2013, 20:40

Magda93 napisał(a):Zrobi wirusa , podłubie . Tdi kryją sobie większy potencjał niż nie jedna benzyna.

Masz absolutną rację, ostatnimi czasu modne są nawet w wyścigach na 1/4 dieselki podkręcone do granic możliwości dymiące jak parowóz ale osiągami zmiatające benzyniaki.
Niestety porządny tuning diesla (mam na myśli taki ,,cywilny" nie typowo do zabawy który jest jeszcze droższy ) do tanich nie należy. Oczywiście nie biorę pod uwagę uniwersalnych chipów z allegro bo tego bał takie bał bym się montować w samochodzie.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

10 Cze 2013, 20:58

Magda93 zależy gdzie auto jeżdzi,zapraszam w moje rejony to jestem pewny że zawieszenie długo nie wytrzyma.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Cze 2013, 23:45

a moze jakies jeszcze przyklady +120 km tdi/jtd lub oszczednej mocnwj bezynki ;)
Pulpecik
Początkujący
 
Posty: 51
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Nie mam

11 Cze 2013, 08:23

[link do oferty na Allegro wygasł] tutaj już auto po chipie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

11 Cze 2013, 10:34

Skoro chcesz passata i namiastke sportu, to czemu sie nie zainteresujesz 2.8?
193km+ stały 4x4 + manual, niezle sie odpycha
MaroLBN
Początkujący
 
Posty: 58
Prawo jazdy: 01 01 2001

11 Cze 2013, 13:03

MaroLBN napisał(a):Skoro chcesz passata i namiastke sportu, to czemu sie nie zainteresujesz 2.8?
193km+ stały 4x4 + manual, niezle sie odpycha


Przez takie auta powstają mity o dużym spalaniu.
A4 2,8 4x4 z którym ja miałem do czynienia paliło więcej niż V8, jechało na poziomie auta o wiele słabszego, i wycieki oleju, to było jeszcze gorsze niż alu zawias który stosunkowo łatwo jest naprawić.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11206
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

11 Cze 2013, 14:05

szybki napisał(a):Przez takie auta powstają mity o dużym spalaniu.
A4 2,8 4x4 z którym ja miałem do czynienia paliło więcej niż V8, jechało na poziomie auta o wiele słabszego, i wycieki oleju, to było jeszcze gorsze niż alu zawias który stosunkowo łatwo jest naprawić.

Duzo zalezy od konkretnego egzemplarza, mam takiego pastora i nie pali niewiadomo ile, do setki ma 7.7 katalogowo, trzyma sie jezdni jak przyklejony a w zimie to ani razu sie nie zakopalem... lekko spocony od spodu, nie cieknie mysle ze osiagi ma dobre, porownujac auta tej podobnej klasy, masy i mocy, jest :ok:
MaroLBN
Początkujący
 
Posty: 58
Prawo jazdy: 01 01 2001

11 Cze 2013, 14:54

MaroLBN napisał(a):Duzo zalezy od konkretnego egzemplarza, mam takiego pastora i nie pali niewiadomo ile, do setki ma 7.7 katalogowo, trzyma sie jezdni jak przyklejony a w zimie to ani razu sie nie zakopalem... lekko spocony od spodu, nie cieknie mysle ze osiagi ma dobre, porownujac auta tej podobnej klasy, masy i mocy, jest


Generalnie jest taak jak mówisz tylko że byłem świadkiem ustawek porównawczych to wychodziła lipa do tego stopnia że ludzie myśleli że kierowcy robili sobie żarty.
Moja słonica camry V6 94 w automacie 177KM kombi objeżdżała a4 2,8 tak mocno że nawet nie było mowy o porównaniu. Ok. Może akurat kolejny raz trafiłem na jakiegoś trupa.

Miałem się rozpisać ale co tam...jest ok.

P.S.

Ustaw Twojego passka 2,8 z hondą Civic 1,6 vte-c zobaczysz skalę przyśpieszeń passka.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11206
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe