13 Lip 2015, 09:30
Wejdź na mobile.de i zobacz ile jest tam W211, które mają na liczniku 500-900 tysięcy kilometrów. Na co powinieneś uważać, jeśli zdecydujesz się na W211?
- unikaj tanich aut, naprawianych po taniości
- wysokie przebiegi, zwłaszcza w dieslach
Auto ma wiele aluminiowych elementów, rdza występuje, ale nie jest to tak duży problem jak w W210 czy W203.
Elektryka nie jest problemem. Elektronika nie, ale auta nie serwisuje się u pana Zbyszka w szopie. Musisz mieć obeznany serwis w Mercedesach (na pewno nie ASO). Znam jeden w Warszawie.
Co do elektroniki - problem sprawiało SBC, ale zniknęło po liftingu. Ponadto było one usuwane za darmo w niektórych autach w ASO.
Ceny podstawowych części (tarcze, klocki, amortyzatory) nie są drogie - porównywalne z Mondeo, a na pewno tańsze niż w BMW E60 czy Audi A6C6. Czego unikać? Aut z bajerami, AIRMATIC ( zawieszenie pneumatyczne), 4-MATIC, bo to podwyższa koszty serwisowania.
Jeśli kupisz auto z polskiego salonu, serwisowane w ASO będziesz zadowolony. Najlepszy diesel E270 CDI, benzyny E240 i E320.