Auto sportowe maks. 4 letnie do 150 000 zł

30 Gru 2012, 14:45

tylko nie kupuj Camaro z silnikiem 3.6 !! to szaleństwo :D

btw. spójrz sobie na Audi S8 może jeszcze :), auto zbyt popularne nie jest z juz z silnikiem 4.2 jest dośc konkretne ale przecież możesz sobie wziąć 5.2 lub 6.0 :) a to juz naprawde jest moc :)
Gordu
Nowicjusz
 
Posty: 44

31 Gru 2012, 13:25

Tyle ze s8 to nie jest auto sportowe, a usportowiona limuzyna...
r8 i owszem, ale to nie w tych pieniadzach
Yankee
Aktywny
 
Posty: 402
Prawo jazdy: 01 12 2005
Przebieg/rok: 19tys. km
Auto: Skoda Octavia
Silnik: 1.8 TSI 180KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

31 Gru 2012, 14:12

[link do Otomoto wygasł]

[link do Allegro wygasł]

[link do Otomoto wygasł]

Vette polecam Ci z ręką na sercu, prowadzi się znakomicie, mocno trzyma się drogi, przyśpieszenie pozwala na bezproblemową utratę przyczepności i cioranie bokiem, przy high prędkościach auto stabilnie mknie i można nad nim panować bez najmniejszego problemu. Kwestia Mustanga jest również ciekawą opcją, kupić można tanio, tuning wizualny za resztę zrobić przyzwoity, ale... lepiej polatasz bokiem Vettą, niż Mustangiem, chodź przyśpieszenie Mustang ma znacznie lepsze.

porównałem Ci dwa samochody; Chevrolet Corvette C6 ZR1 oraz Ford Mustang Boss '12.
acha
Nowicjusz
 
Posty: 20
Auto: różne
Silnik: różne
Paliwo: Inne

31 Gru 2012, 14:56

Z tymże Corvetta to typowo amerykański wóz, mocny, szybki tylko na prostej, do zakrętów się nie nadaje .. To Muscle Car a nie samochód sportowy .. W zakręcie zawsze będzie odstawać od takiego Caymana chociażby, czy GT-R.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 6861
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

31 Gru 2012, 16:08

A ja i polecam hyundaia genesis coupe. 3.8 v6 303 km daje radę. Testowali go na tvn turbo i powiedzieli że zły nie jest :d
A za takie pieniądze ma się nowe auto, z gwarancją, bez limitu kilometrów.
fizzy12
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 157
Zdjęcia: 1
Auto: Kia Ceed SW
Silnik: 1.6 GDI 135 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

31 Gru 2012, 17:46

Fakt, Corvetta to muscle car, duża moc, ogromny moment obrotowy, masa dymu i zapachu gumy, ale w zakręt trzeba wchodzić z prędkością 60 km/h, bo łatwo z niego wylecieć. Bestia ciężka do ujarzmienia, nie dla żółtodzioba. Dlatego najlepszy wybór to Nissan GT-R.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1369
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla Verso (2001–2007)
    Bazująca w znaczniej mierze na Toyocie Corolli 9. generacji, Toyota Corolla Verso została zaprezentowana w 2001 roku. Oprócz walorów w postaci do maksimum praktycznego wnętrza oraz bagażnika o pojemności 417/1760 ...
    BMW 1602 Electric (1972) - samochód elektryczny
    Począwszy od 1969 r. BMW skonstruowało dwa eksperymentalne pojazdy na podstawie BMW serii 02 w celu przetestowania właściwości napędu elektrycznego w praktyce. Funkcję manualnej skrzyni biegów przejął silnik bocznikowy ...

  • 31 Gru 2012, 18:01

    Wiem że te auto zostało odrzucone przez autora ale.. Audi TT RS klei się do asfaltu. Jest aż za przyczepne. Na tor wspaniałe tylko ciężko go wprowadzić w poślizg. Ale wchodzenie w zakręty takim samochodem to czysta przyjemność. :)
    fizzy12
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 157
    Zdjęcia: 1
    Auto: Kia Ceed SW
    Silnik: 1.6 GDI 135 km
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    31 Gru 2012, 23:06

    Ale idiotyzmy serwujecie.
    Corvette wolna na zakrętach? to poszukajcie szybszego samochodu na choćby Nurburgingu w tym budżecie. E63 AMG czy M5 nie ma szans.
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Sty 2013, 14:47

    Może i tak ale są to czasy dla C6 ZR1 z silnikiem 7.0, a kto będzie takiego bydlaka kupował? I tak, Corvetta jest wolna w zakrętach, te auto przyspiesza, nie skręca, dobry czas zawdzięcza temu silnikowi bo nadrabia.

    Poza tym Porsche 911 jest szybsze, a posiada słabszy silnik, także czemu? Czemu słabsze auto jest szybsze bądź takie same? Bo się klei i pokonuje zakręty z większa prędkością a traci na prostych ;)

    A GT-R ma takie same czasy jak ta Corvetta.

    Rację masz jedynie z tymi AMG i "emkami", ale to auta sportowe nie są, tylko usportowione zwykłe wersje.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6861
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    01 Sty 2013, 14:57

    Jak według Ciebie Corvette nie skręca to aż ciekaw jestem jakim pożeraczem zakrętów jeździsz.
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Sty 2013, 16:52

    Może ta najnowsza odmiana jest poprawiona, okey. Chodziło mi głównie o starszą, gdzie takie opinie "auto jeździ a nie skręca" były normą, typowy amerykański wóz ..

    I chciałbym zobaczyć jak zwykły kierowca opanuje 7 litrów i tylni napęd przy "szybkich" zakrętach ;)
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6861
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    01 Sty 2013, 17:59

    galakty ma rację i nie przyciskaj go Jasiek, nie jeździłem Corvettą, znajomy ma starszą wersję, i to sporo, z początków lat 90'tych, a i na torze widziałem jak Corvetty jeżdżą. Tu nie chodzi o ich sterowność, chociaż też do idealnych nie należy w porównaniu z innymi sportowymi autami, ale o przełożenie mocy na tylną ośkę - mało który niedzielny kierowca, albo po prostu taki, który nie jeździ na co dzień zawodowo autami sportowymi miałby problem z utrzymaniem Corvetty, wystarczy dodać nieco za dużo gazu na zakręcie i już się leci bokiem. ;)
    Killaz
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1369
    Zdjęcia: 5
    Prawo jazdy: 09 06 2013
    Auto: VW Golf
    Silnik: 1.6 MPI
    Paliwo: Benzyna
    Rok produkcji: 2009

    02 Sty 2013, 14:31

    poconowe napisał(a):Przy tych warunkach brzegowych nie byłoby łatwo, ale bezwzględnie... Corvette Z06!!!


    Niestety Corvetta nie odpowiada mi stylistycznie.

    Podobnie jak Maserati i Aston Martin'y.
    WojtasB
    Nowicjusz
     
    Posty: 19
    Prawo jazdy: 30 10 2007
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Volvo V50
    Silnik: 2.0D 136 KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007
     
    • Warto przeczytać