BMW Seri 3 E46/Opel Astra II

13 Sty 2014, 15:30

Witam

Zamierzam zmienić auto, chciałbym na to przeznaczyć max 14 tysiecy. Prosze o podpowiedzi który z tych w temacie wybrać i dlaczego. Jak wyglądają koszty utrzymania bmw? Z tego co widze to opelka moge mieć do 2004 roku zadbanego, a bmw do 99 przed fejsem, bo po chyba droższe utrzymanie. Co poradzicie??


Pozdraiwiam
Pump
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Punto
Rok produkcji: 1999

13 Sty 2014, 16:02

Co by nie mówić... To dwa totalnie różne samochody... Nie dość że inna klasa to jeszcze inny segment!!! Ciężko je porównać, trochę jakbyś chciał porównać smarta z Land Roverem Discovery tylko w mniejszej skali...

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

13 Sty 2014, 17:40

Opel w miarę dobre i tanie w utrzymaniu trochę lubią korodować najlepiej benzynka plus lpg np 1.8 bo diesle w tym modelu nie są za rewelacyjne. Bmw na pewno przyjemność z jazdy samochód droższy w utrzymaniu ale tragedii niema w tej kwocie szukaj 318i.
kolopolok
Nowicjusz
 
Posty: 19
Auto: mercedes 190, bmw e36, vw t4
Silnik: 2.0d, 2.5td, 2.4d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

14 Sty 2014, 14:53

Dzięki, ale co do korodowania Astry 2 to chyba roczniki przed 2000? Tam ponoc ocynk całkowity jest? Mówisz, że 1.8 z LPG byłoby ok?? Ja chce rocznik od 2002 w góre ;p Co do BMW to w tej cenie kupie cos porządnego? Zamierzam kupować od pierwszego właściciela i krajowy także powinien być dobrze utrzymany ;p BMW też gnije, tylna klapa, tam szyba na sklejke jest i tylko tyle i ew nadkola jak ktoś drift próbował robic ;x
Pump
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Punto
Rok produkcji: 1999

14 Sty 2014, 15:35

Pump napisał(a):Dzięki, ale co do korodowania Astry 2 to chyba roczniki przed 2000? Tam ponoc ocynk całkowity jest?
Jest ocynk,ale jeżeli samochód był uderzony albo właściciel o niego nie dbał to będzie gnić :wink:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Sty 2014, 16:01

Może mi ktos powiedzieć jaka będzie rozsądna cena za Astre 2 z rocznika od 2002 do 2004 od pierwszego właściciela, nie bitą i serwisowaną w aso?? Wiem, że co województwo to inna cena, ale taka najrozsądniejsza?
Pump
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Punto
Rok produkcji: 1999

14 Sty 2014, 16:12

Ja bym patrzył na egzemplarze od 10k w górę.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Sty 2014, 18:22

Znajomy kupił astre 1.8 z 2003 dał 12tysi auto całkiem ok ale na tylnych nadkolach już zaczyna rdza wychodzić ale poza tym całkiem ok. Za 14 tys znajdziesz fajne bmw ale tak jak pisałem 316i lub 318i bo z wiekszym silnikiem będzie ciężko chyba że trafisz na jakieś 320i ale tu koszty utrzymania nieco większe
kolopolok
Nowicjusz
 
Posty: 19
Auto: mercedes 190, bmw e36, vw t4
Silnik: 2.0d, 2.5td, 2.4d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

14 Sty 2014, 18:41

316 nie jedzie wiec ja bym odpuścił.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Sty 2014, 20:51

O dobre E46 może być ciężko ale Astre kupisz bez problemu,za Twoje 14tysięcy dostaniesz egzemplarz z 2004/05roku z bogatym wyposażeniem,w dobrym stanie i kto wie może nawet od 1właściciela.
BMW E46 od 1właściciela i polski salon zapomnij :!:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Sty 2014, 21:57

E46 do 14 tysi spokojnie dostaniesz przedlifta z R4. Z R6 to 320i, którego nie polecę, jak będziesz miał farta to ustrzelisz jakieś 323i i to fajny silnik.

Porównywanie korozji E46 z korozją Oplowską to jak porównywanie kupy mamuta do pierda nietoperza. :wink:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

14 Sty 2014, 22:31

akurat Astra II jak jest nie bita to nie ma problemów z korozją ale znów dajesz stereotyp ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

14 Sty 2014, 23:33

To sobie podnieś taką Astrę 15 letnią i zobacz... daj Pan spokój, ja wiem jakie to blachy. :) Chociaż jest lepiej jak Astra I, ale brakuje jeszcze dużo do czołówki.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

15 Sty 2014, 09:27

No tak only BMW :naughty:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Sty 2014, 09:43

Jak ktoś uważa, że budżetowa marka, która od zawsze klepała gnijące samochody nagle z roku na rok zmieniła radykalnie swoich dostawców stali, huty, technologię wykonania oraz zabezpieczania itd. itd. i wskoczyła na poziom szczytowy w tej dziedzinie sprzedając nadal auta w tej samej cenie (tyle, że lepiej doposażone i większe w klasie, bo nowsze...) to musi być niezłym naiwniakiem.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW