CERAMIZER ktoś używał?? czy to tylko chwyt reklamowy??

12 Kwi 2016, 19:22

Po wlaniu ceramizera pozawieszały się popychacze... zbieg okoliczności? Nie wiem auto to galant 240tys całe szczęście nie mój.
korba85
Nowicjusz
 
Posty: 46
Prawo jazdy: 03 09 2003
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Passat B5 FL
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Kwi 2016, 22:17

Tego ceramizera w tubce jest 7 gram, a gorącego oleju w silniku ok 5 litrów. Cóz to by musiała być za substancja, żeby zawiesić popychacze ? Chyba klej "super-cement"... :wink:
Anjin
Zaawansowany
 
Posty: 534
Auto: Peugeot

13 Kwi 2016, 06:59

znowu innemu gościowi wahacz przestał stukać po ceramizerze... taki dobry.

Swoją drogą ceramizer ma 7ml a oleju jest 4-5l wiec jak on ma naprawić silnik, musiał by to być super ekstra jakiś cement...
korba85
Nowicjusz
 
Posty: 46
Prawo jazdy: 03 09 2003
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Passat B5 FL
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

13 Kwi 2016, 08:29

Zamiast serwować tu swoje mądrości z d..y, to poczytaj najpierw na necie czym jest ceramizer/rewitalizant, jak działa i jakie są opinie na temat tego typu produktów. Pisanie bzdur typu "komuś, coś, gdzieś, podobno" niewiele wnosi do tematu ...
Anjin
Zaawansowany
 
Posty: 534
Auto: Peugeot

13 Kwi 2016, 22:59

uuu syneczku chwalisz ceramizer a piszesz że z du..y ...
no co ty?
korba85
Nowicjusz
 
Posty: 46
Prawo jazdy: 03 09 2003
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Passat B5 FL
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

22 Lip 2016, 21:09

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

merkaba12
Początkujący
 
Posty: 79
Prawo jazdy: 18 03 2003
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: ford
Silnik: 1,3 44
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rozgrzany asfalt może być niebezpieczny!
    Letnie upały są nie tylko uciążliwe dla kierowców z powodu wysokich temperatur w kabinie, nagrzewających się plastików oraz towarzyszącego uczucia rozdrażnienia i zmęczenia, ale także ze względu na stan nawierzchni, ...
    Suzuki Jimny
    Mała terenówka Suzuki była już kiedyś dostępna ze zdejmowanym dachem. Ale najnowsza odsłona modelu, która ostatnio skradła serca wielu kierowców, nie doczekała się dotąd takiej odsłony. Są jednak spore ...

31 Sie 2016, 13:41

Witam, mam zamiar dolać Ceramizera do silnika i mam takie pytanie, według "Kalkulatora" na Ich stronie, wyszło mi, że potrzebuje 2doz.
Ale nie o to mi chodzi ^^
Zostało mi +/- do wymiany oleju 3,5-4 tyś km, a to zrobię w ciągu miesiąca.
Czy dolać teraz czy po wymianie? I odrazu na raz 2 doz wlać czy odczekać jeden, przejechać troche i dolać ?

Samochód to GOLF 4 1.6 101KM, przebieg 319tys z gazem.

Jestem nowy na forum, Witam wszystkich i pozdrawiam ;-)
artek192
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 23 11 2013
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW GOLF 4
Silnik: 1.6 - 101KM |AKL|
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

20 Wrz 2016, 15:52

artek192 napisał(a):Zostało mi +/- do wymiany oleju 3,5-4 tyś km, a to zrobię w ciągu miesiąca.
Czy dolać teraz czy po wymianie? I odrazu na raz 2 doz wlać czy odczekać jeden, przejechać troche i dolać ?
Wlać do świeżego oleju od razu tyle ile potrzeba. Najlepiej to zrobić na ciepłym silniku przed dłuższą trasą.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5289
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

21 Wrz 2016, 11:13

Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem tu nowy ale chciałem dołączyć się do tematu gdyż ostatnio posiadłem pewną wiedzę zdobytą metodą empiryczną a mianowicie,
jestem "szczęśliwym" posiadaczem Toyoty Avensis model T25 z silnikiem 2.2 D4D i mocy 150 km z przebiegiem 350tyś. kilometrów.
Jakieś 5 tyś. kilometrów temu byłem świadkiem jak znajomi mechanicy emocjonowali się cudeńkiem technologicznym o nazwie ceramizer. :shock:
Zainteresowałem się tematem, poczytałem specyfikacje, opinie użytkowników, dostępną literaturę, filmy, prezentacje. No w miarę wszystko co było dostępne żeby nie zaszkodzić swojemu "ukochanemu dziecku" już leciwemu ale wciąż na chodzie. Pomyślałem, że może pomoże oby nie zaszkodziło.
Żeby mieć pewność co do jakości specyfiku skorzystałem ze strony polskiego producenta i posłużyłem się kalkulatorem na jego stronie. Z wyliczeń kalkulatora wyszło że muszę zakupić dwie tubki Ceramizera. Przy okazji na stronie zaproponowano specyfiki do układu wspomagania i skrzyni biegów. Dwa do skrzyni i jeden do układu wspomagania. Przystałem na ofertę i zakupiłem komplet w sumie 5 tubek.
Po kilku dniach paczka dotarła. Dokładnie zapoznałem się z instrukcją i zaaplikowałem do układu wspomagania, do silnika i skrzyni. Po pięciuset kilometrach podałem kolejne dawki do silnika i skrzyni.
Po tych zabiegach jakie są moje subiektywne spostrzeżenia:
1. Proces odpalania silnika w zasadzie bez zmian czyli w tym pojeździe słabo ale to pewnie przez zawory SCV na pompie. Pewnie kiedyś wymienię.
2. Na biegu jałowym silnik pracuje idealnie równo i ciszej. Jest poprawa.
3. Podczas przyspieszania jest wrażenie, że silnik robi to zdecydowanie chętniej. Pod pedałem czuć gotowość na każdą propozycję odejścia od współtowarzyszy jezdni. Przy gwałtownym przyspieszaniu gdy wskazówka zbliżała się pod 4tyś obrotów za mną już nie było zasłony dymnej. Po prostu czysto, nic. Jest poprawa.
4. Spalanie. Do tej pory po zatankowaniu komputer wskazywał zasięg w granicach 800km i podczas jazdy spadało do około 700km. Teraz komputer pokazuje zasięg około 960km które spada do około 850km. Z wyliczeń tankowania spalanie było na poziomie 6,7l/100km teraz 6,2l/100km. Jest poprawa. Obserwacje przeprowadziłem bez aptekarskiej precyzji.
Generalnie super, pięknie. Byłem zadowolony. Z Toyoty też chociaż co 120tyś.km trzeba wymieniać uszczelkę pod głowicą bo taki urok silnika 2AD.
Przyszedł jednak 14 września 2016 r. kiedy to po pracy wsiadłem do mojej karocy, odpaliłem i po przejechaniu 100m silnik zgasł i już nie odpalił. W ogóle rozrusznik nie potrafił przekręcić wału.
Laweta, warsztat i opinia mechanika: złapało panewkę na korbowodzie i wtopiła się w wał. :cry:
Przyczyna?
Hmmm… trudno powiedzieć. Przebieg (350tyś.km), brak zamków na panewkach (taka konstrukcja) czy może tym specyfikiem pomogłem bo zmniejszyły się luzy pomiędzy wałem a panewką i dlatego złapało.
Co zdecydowało o zakończeniu życia silnika tego nie wie nikt. Możliwości pewnie jest więcej ale poddaję tę krótką historię pod rozważanie. Może świadomość przy podejmowaniu decyzji będzie wyższa.
Czy ponownie bym kupił ten specyfik? Wydaje mi się, że skusiłbym się ponownie.
Pozdrawiam forumowiczów.
bigens
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 1992
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Toyota Avensis T25
Silnik: 2.2 D4D 150km (2AD)
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

08 Sie 2017, 10:38

Hej sorry za odkopanie tematu :)

Zdecydowałem sie poeksperymentować z ceramizerem i mam do Was pytanie:

Płukać silnik płukanką przez zalaniem ceramizera, czy lepiej nie płukać?

Pozdrawiam.
InternetHero
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 03 10 2000
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Seat Leon I
Silnik: 1.9 TDI 150KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

24 Sie 2017, 14:42

InternetHero napisał(a):Płukać silnik płukanką przez zalaniem ceramizera, czy lepiej nie płukać?
Zastosowanie takiego preparatu ma sens jak go dodasz do oleju który jest w miarę świeży i nie będziesz go wymieniał jeszcze przez przynajmniej 2000 km. Jak zrobisz płukankę i wymienisz olej następnie dodając ten dodatek to w tym momencie może on lepiej zadziałać bo powierzchnie do ceramizacji będą lepiej przygotowane :)
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

20 Wrz 2017, 11:18

Raz stosowałem i faktycznie działa, to znaczy osiągi auta uległy poprawie, nie działo się nic co mogłoby niepokoić. Jedyna uwaga to aby zastosować ceramizer dobrego i sprawdzonego producenta.
Laserwash
Początkujący
 
Posty: 162
Auto: M3

20 Wrz 2017, 12:01

Laserwash napisał(a): Jedyna uwaga to aby zastosować ceramizer dobrego i sprawdzonego producenta.
Ceramizer produkuje chyba jedna firma z tego co wiem. Inne środki innych firm które działają podobnie nazywają się inaczej ale zasada jest taka sama. No i efektu nie widać od razu tylko po jakiś kilkuset kilometrach. Trzeba jednak przyznać że to dodatkowa ochrona którą warto powtarzać co jakiś czas aplikując taki środek.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Paź 2017, 07:59

Różnych specyfików to teraz są dziesiątki...Ja kupiłem Ceramizer i czekam, niby po 200 km mają się pojawić pierwsze efekty. Dam znać jeszcze jak to będzie wyglądało. Preparat kupowałem przez portal producenta.
krzysztofkru
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 18 11 1990
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2016

25 Paź 2017, 14:12

Jeździmy w firmie na Ceramizerze i czuć różnicę – lepiej chodzi skrzynia biegów, układ kierowniczy i najważniejsze że silnik mniej zużywa płynów. Nasz preparat jest kupowany ze strony ceramizer.pl, oni mają oryginalne aplikatory a trzeba generalnie na falsyfikaty uważać bo jest ich sporo w sprzedaży.
Franek78
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: audi