Cooo Kupic ?

26 Lut 2011, 16:10

Dobra dawka humoru na dzisiaj, ale może już wystarczy? Ja w każdym razie posmiałem sie wystarczająco. Dawno z nikim nie dyskutowałem tak że na żaden argument sensownie nie potrafił odpowiedzieć i wrzucał kolejne nic nie wnoszące bzdury.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

26 Lut 2011, 16:30

Dla mnie to bez znaczenia czy się zgadzacie ze mną za te 6 tys to najlepszy wybór w kategorii diesel hatchback na pełnym baku w trasie robi ponad 1000km. i przyspiesza do 100km/h w 10 s. poza tym są wersje posiadające 2 poduszki powietrzne i kurtyny boczne, audio Pioniera, Klime, el.szyby,el.szyberdach ,el.lusterka, skóre,centralny zamek
pperzok
Nowicjusz
 
Posty: 28
Miejscowość: Opolskie

26 Lut 2011, 16:51

Sharan za 6 tyś zł? Wolne żarty,lepiej skupic się na realnym samochodzie który dostaniesz w tej kwocie,niż pakowac pieniądze w coś typu Sharan lub Galaxy. Poważnie się nad tym zastanów.
MotoTechnic
Początkujący
 
Posty: 74
Miejscowość: Kraków

26 Lut 2011, 17:04

Pisałem o Golfie III TDI nie Sharanie
pperzok
Nowicjusz
 
Posty: 28
Miejscowość: Opolskie

26 Lut 2011, 17:38

Kup sobie Citroena Xsare

po pierwsze istnieje rajdowa wersja tego samochodu.

ma rewelacyjny silnik i niezłe osiągi

przestrzeń z przodu ogromna,ale za to mała z tyłu.

- w porównaniu do Mondeo ma lepsze wnętrze

Dla mnie to coś więcej niż samochód z klasy średniej.Jest dynamiczny,szybki i mało pali.I mimo,że to francuz to ma całkiem niezłe zawieszenie
Mercedes_SLS94
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: R-sko

26 Lut 2011, 20:35

pperzok, jeśli tak Ci się podoba, to sam kup to padło i pochwal się.

Co do Xsary. Co z tego, że była rajdowa wersja, wiele aut miało rajdowe wersje, może jedynie świadczyć o tym, że to dobra baza na takie auto.
I to stwierdzenie "mimo, że to francuz" A co to francuzy to jakieś taczki? Według mnie to właśnie za zawieszenie należy pochwalić francuskie auta.
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak wymienić samemu koło w samochodzie osobowym?
    Sprawna wymiana koła w samochodzie wymaga pewnej praktyki, ale dobrym punktem wyjścia może być teoretyczne opanowanie tej operacji. Co jest niezbędne i w jakiej kolejności należy wykonywać poszczególne czynności? Wyjaśniamy ...
    BMW X Coupé 2001
    BMW X Coupé to źródło kreatywnej inspiracji oraz zapowiedź kierunku stylistycznego, który obierze BMW w XXI wieku. Poprzez scalenie elementów coupé oraz auta typu cross-country, koncept ...

26 Lut 2011, 21:05

Uważam,że większość francuzów ma trochę wrażliwe zawieszenie,które wogóle się nie nadają na nasze drogi
Mercedes_SLS94
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: R-sko

26 Lut 2011, 21:22

A potrafisz czymś to poprzeć?
ja uważam wręcz odwrotnie pod względem trwałości na naszych drogach francuskie zawieszenia w większości nadal oparte na McPhersonach i belce skrętnej są trwalsze niż konstrukcje wielowahaczowe a w razie naprawy jej koszty są niższe o hydraulice już nie wspomnę.
Poza tym pod względem wybierania dziur i komfortu poruszania się po naszych drogach francuskie auta są jednymi z lepszych.
W "Motorze" z tego tygodnia są porównane koszty napraw zawieszeń, najtańsze jest hydropneumatyczne Citroena później właśnie belka+McPherson oczywiście w wyższych modelach francuzi mają bardziej zaawansowane układy zawieszenia ale o takich nie rozmawiamy w tym wątku i przy takim budżecie.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000