Czy zagazowalibyście taki samochód ? Z pb na lpb ?

19 Mar 2015, 18:08

Mam mały dylemacki, jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Imprezy z silniczkiem 2,0 z 2000 roku. Troszkę stary samochodzik. Ale ostatnio wpakowałem w niego "troszkę" pieniążków i powoli widzę jak mi portfel wciąga w gary (silnika oczywiście). Tylko nei wiem co prędzej opustoszeje. Mój portfel czy cylinderki nie będą miały czego zassać.

I mam tutaj pytanie. Czy nie spanie mi na mocy ? To jest o tyle ważne pytanie o ile kocham moje złote ranty w subaru. A kocham je dość bardzo :naughty: I nie chcę rezygnować z jazdy, ceny gazu są bardzo małe. Dlatego wpadłem na pomysł zagazowania. Ale pomyślałem że to walka z wiatrakami. Bo od gazu pójdzie mi uszczelka, potem głowica. A może wcześniej zawory i świece.
Maciekko
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 15 02 1992
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Subaru Impreza
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

19 Mar 2015, 19:24

Witam,

Dobrze zainstalowana instalacja nie będzie sprawiała problemów , kwestią jest odpowiedni dobór , osobiście stawiał bym na instalacje sprawdzonych producentów np Landi Renzo , oczywiście zawsze przed zagazowaniem auto należy odpowiednio sprawdzić , każdy samochód ma swoje bolączki aczkolwiek w tym czasie instalacje gazowe i komputer sterujący jest na tyle dopracowany że katastrofa silnika Tobie nie grozi mineły czasy rozgrzewania silnika i inne cuda , oczywiście musi być on sprawdzony przed zagazowaniem. Najważniejszym czynnikiem jest kompetentna osoba zakładająca instalacje , skłaniał bym się ku autoryzowanych serwisów .
Zefir
Początkujący
 
Posty: 137
Prawo jazdy: 09 06 2008
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Skoda
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2015, 16:02

Tak. Oczywiście że tak. A to niby czemu ?
Samochód nie traci na wartości, a przy doborze dobrej instalacji nawet nie traci na mocy. Więc nie wiem o co tyle bólu przy takich wypowiedziach.
Marconi
Początkujący
 
Posty: 122
Prawo jazdy: 16 09 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Kia Sportage
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

23 Mar 2015, 14:20

Z tego co czytałem to większość subaretek ma instalację kme albo brc 24.
To jakoś znacząco się od siebie różni. Rozumiem ze są inne podzespoły, leccz pomimo tego to jest jakaś wielka różnica w specyfikacji technicznej?
Ktora sprawai, że ktoraś z nich jest bardziej opłacalna od drugiej.
Maciekko
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 15 02 1992
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Subaru Impreza
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

24 Mar 2015, 22:18

Tu jest stag
Zdjęcie
Tu jest kme
Zdjęcie
Tu jest ciekły wtrysk
Zdjęcie

Która z tych instalacji była by najlepsza ?
Maciekko
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 15 02 1992
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Subaru Impreza
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

25 Mar 2015, 19:15

A ile możesz wydać.
Jak chodzi tylko o funkcjonalność to bym polecał ciekły gaz.
To tam zaczynają się bajery o jakich człowiek z generacją 2 może tylko pomażyć.
Marconi
Początkujący
 
Posty: 122
Prawo jazdy: 16 09 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Kia Sportage
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dziewczyny na skutery - zakup jednośladu
    Skuter to idealny środek transportu dla tych, którzy chcą ominąć korki i nie korzystają z komunikacji miejskiej. Po niedawnej nowelizacji ustawy o kierujących pojazdami, popularność małych motocykli gwałtownie wzrosła. ...

31 Mar 2015, 20:36

Ja mogę wydać do 6 tysięcy.
Ale myślę, że KME będzie dobrym rozwiązaniem.
Zobaczę jakie tam są wtryski. To najwyżej wezmę lepsze, niż podstawowe.
Maciekko
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 15 02 1992
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Subaru Impreza
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

02 Kwi 2015, 09:10

Proponuję po prostu znaleźć dobry serwis, gdzie ludzie znają się na ty, co robią. Jeśli mieszkasz w Łodzi, to polecam ten[reklama]
marcinsokol
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 07 02 1990
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4
Typ: Hatchback

04 Kwi 2015, 13:12

Jakby co to jestem z warszawy. :arrow: Ale chyba masz trochę racji. :!: Poszukam serwisu gdzie mi pomogą, wybrać instalację. :idea: Bo widzę, że na forach to sami spamerzy są co polecają jakieś warsztaty.
Maciekko
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 15 02 1992
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Subaru Impreza
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

05 Kwi 2015, 12:32

Zastanów się dwa razy zanim podejmiesz wybór i zagazujesz u kogoś samochód. Bo będziesz musiał z tą instalacją pokonać kilka kilometrów.
Marconi
Początkujący
 
Posty: 122
Prawo jazdy: 16 09 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Kia Sportage
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

13 Kwi 2015, 12:33

Kilka . . . Ja zamierzam przejechać około kilku tysięcy z chęcią na kilkanaście tysięcy. Mechanik już się znalazł i samochód jest już po więc wszystko jest na najwyższy połysk. Czekam tylko na pierwszą kontrolę.
Maciekko
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 15 02 1992
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Subaru Impreza
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

13 Kwi 2015, 13:19

zobacz tytaj np. brc 24
zmorek
Początkujący
 
Posty: 89
Prawo jazdy: 13 07 1995
Auto: vw sharan

13 Kwi 2015, 13:23

przepraszam nie poszło zdjecie
Ostatnio edytowany przez zmorek, 14 Kwi 2015, 17:11, edytowano w sumie 1 raz
zmorek
Początkujący
 
Posty: 89
Prawo jazdy: 13 07 1995
Auto: vw sharan

14 Kwi 2015, 10:26

Witaj, grunt to dobry instalator. Taki powinien zaproponować kilka rozwiązań, wyjaśnić różnicę jeżeli zorientuje się że nie bardzo wiesz co i jak,( a mało kto wie, jak się czymś nie zajmuje). Jak ja montowałem u siebie gaz (golf 3, 1.6 - gaz brc) dostałem kilka propozycji, zostało mi objaśnione co i jak. A i odwiedziłbym przynajmniej 2 instalatorów żeby skonfrontować ich propozycję. taka moja rada
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

14 Kwi 2015, 17:19

Na zdjęciu masz jedne z lepszych wtryskiwaczy na rynku instalacja SQ24 BRC przedział cenowy to okolice 2700 zł nic więcej do tego samochodu nie potrzeba. ciekłego nie potrzebujesz, Energy gaz dobry wybór jesli chodzi o W-we, tam porozmawiaj. :?:
zmorek
Początkujący
 
Posty: 89
Prawo jazdy: 13 07 1995
Auto: vw sharan