Ok sprawdzę ale 1 słyszę.
Z tego co wiem to 1,8T 20V męczą często niedociągnięcia przepływomierza, albo nieszczelności dolot/podciśnienie, albo N75 lub DV
Tutaj znalazłem takie coś i podane problemy
http://trends.com.pl/1-8-turbo-idealny-silnik-tuningu/A w necie na forach tematycznych VW znalazłem coś takiego? może ktoś się odnieść czy to na pewno takie są przypadki?
Zmierz ciśnienie w dolocie. Jak nie ma 0,6 bar to po kolej:
- nieszczelność w dolocie,
- nieszczelny DV,
- N75 (można go wyjąć i podać 12V na złącze. Kiedy zacznie "cykać", jest ok.),
- podciśnienia pomiędzy N75 a gruszką WG,
- rozregulowane cięgno WG (miałem to u siebie. Klapka w turbinie po stronie gorącej musi SZCZELNIE dolegać do korpusu turbiny i otwierać się o +/- 2mm dopiero przy ciśnieniu około 0,3 bar),
- przepływomierz,
- lambda,
- przepustnica.
Więcej wpływu na ciśnienie doładowania mieć nie będzie. AGU/AEB 1,8T to proste silniki. Na pewno kolega sobie poradzi.
Po prostu mechanicy się odwracają a ja sobie tak nie do końca radzę z ogarnięciem tego wszystkiego.
Odpiąłem przepływomierz wzrosły obroty i duże spalanie ale auto jeździ normalnie bez różnicy.