Czyszczenie tapicerki, czym i jak

02 Mar 2015, 19:13

Jestem początkującym kierowcą, kupiłem sobie pierwszy który jest trochę zaniedbany w środku. Najpierw chciałem zaprowadzić go do jakiegoś specjalisty od takich rzeczy ale cena 120zł trochę mnie odstrasza. Wole kupić jakieś środki do czyszczenia i samemu doprowadzić wnętrze do porządku. Więc tak, co kupić do wyczyszczenia foteli i innych miejsc obitych materiałem? Czym wyczyścić plastikowe elementy (w niektórych miejscach są zacieki z farby, też nie wiem czym to potraktować)
yarex87
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Wieluń
Prawo jazdy: 19 02 2015
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

11 Mar 2015, 20:22

jeśli chcesz to zrobić na własną rękę to największe minimum jakie potrzebujesz to środek APC, pędzelki, mikrofibry i odkurzacz sucho-mokro.

P.S 120 za wyczyszczenie samochodu to nie są duże pieniądze :)
damianp87
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 12 06 2004
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: VW Passat 97r.
Silnik: 1.9 TDI110
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Mar 2015, 08:10

Na własną rękę nie zrobisz dobrego środka do pielęgnacji wnętrza i czyszczenia tapicerki,moim zdaniem warto poszukać w sklepach internetowych z akcesoriami motoryzacyjnymi,wybór masz naprawdę szeroki.
MotoAutko
Początkujący
 
Posty: 181
Prawo jazdy: 14 03 2002
Auto: Seat Leon 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Mar 2015, 20:39

Ja czyściłem niedawno tapicerkę w swoim samochodzie i używałem pianki Sonax. Bardzo fajnie zeszły wszystkie zabrudzenia (choć nie były jakieś bardzo duże) - widać różnicę po czyszczeniu. Warto :)
zielonek
Aktywny
 
Posty: 490
Auto: P 206

05 Kwi 2015, 20:59