Witam, przez nieuwagę podczas dolewania plynu chłodniczego krzywo dokrecilem korek zbiorniczka płynu. Po przejechaniu około 15 km zobaczyłem że płynu zostało ledwie na dnie zbiornika. Więc przejechałem jeszcze koło 2 km i dolałem tyle ile trzeba. Niestety po przejechaniu może następnych 20 km samochód zaczął wydawać podejrzane głosy, podobne trochę do pisku kół podczas ruszania. Po może 3 km silnik zaczął nieregularnie pracować trochę tak jakby się dusił przy wrzuceniu zbyt wysokiego biegu. Czy płyn mógł dostać się gdzieś do silnika lub osprzetu i spowodować poważne uszkodzenie?
0.7 to całe nic. Nie powinno być żadnych konsekwencji z powodu niedoboru płynu w takiej ilości, trzeba szukać gdzieś indziej, a nie przegrzałeś go? temp trzyma optymalną?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Wtedy gdy płyn wyleciał przegrzany raczej nie był, teraz jeżdżę raczej krótkie odcinki, więc nie mogę tego do końca zaobserwować. Ale temperatura na pewno przekroczona nie jest.
Import aut z Japonii: niezawodność, oszczędność i technologia w jednym Europejscy i również polscy kierowcy coraz częściej decydują się na zakup auta z Japonii. Mowa tu nie tylko o luksusowych samochodach europejskich marek, ale także autach JDM, a więc stworzonych z myślą o tamtejszym ...
Wyścigowe Lexusy - pewnie o nich nie słyszałeś Torowa wersja modelu LFA, RC F GT3 i LC GT500 - sportowe Lexusy dobrze wpisały się wyścigowy krajobraz na całym świecie. Ale Lexus ścigał się również luksusową limuzyną GS, hatchbackiem CT 200h, a nawet hybrydowym ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.