Witam, przez nieuwagę podczas dolewania plynu chłodniczego krzywo dokrecilem korek zbiorniczka płynu. Po przejechaniu około 15 km zobaczyłem że płynu zostało ledwie na dnie zbiornika. Więc przejechałem jeszcze koło 2 km i dolałem tyle ile trzeba. Niestety po przejechaniu może następnych 20 km samochód zaczął wydawać podejrzane głosy, podobne trochę do pisku kół podczas ruszania. Po może 3 km silnik zaczął nieregularnie pracować trochę tak jakby się dusił przy wrzuceniu zbyt wysokiego biegu. Czy płyn mógł dostać się gdzieś do silnika lub osprzetu i spowodować poważne uszkodzenie?
0.7 to całe nic. Nie powinno być żadnych konsekwencji z powodu niedoboru płynu w takiej ilości, trzeba szukać gdzieś indziej, a nie przegrzałeś go? temp trzyma optymalną?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Wtedy gdy płyn wyleciał przegrzany raczej nie był, teraz jeżdżę raczej krótkie odcinki, więc nie mogę tego do końca zaobserwować. Ale temperatura na pewno przekroczona nie jest.
[2018] Hyundai Santa Fe IV Hyundai pokazał na targach w Genewie kolejną generację Santa Fe. Paleta silników ma obejmować diesla 2.0 CRDi o mocach 150KM i 182KM, diesla 2.2 CRDi 197KM i benzyniaka 2.4 185KM. źródło: carscoops.com W moim ...
[E] Audi A6 C4 2,5 TDI / Mercedes E 300 D w124 / Peugeot 605 2,5 TD Podstawowe kryteria zestawienia: - segment E - silnik diesla o mocy ok. 130KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 1995 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C4 2,5 TDI - 140KM - Mercedes E 300 D ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.