Do 100k sportowe

03 Lis 2012, 00:10

Witam, jaki mogli byście doradzić sportowy samochód, którym również można by się poruszać normalnie w codziennym użytkowaniu? Maksymalny limit cenowy to 120k, chociaż wolał bym się zamknąć w 100k, od razu odrzucam jakieś auta które w serii mają po 150km, a po tuningu po 300 bo takie coś mnie nie interesuje, wole szybki od producenta :), z góry dziękuję za pomoc.
Gordu
Nowicjusz
 
Posty: 44

03 Lis 2012, 00:52

To ma być nowka czy używka?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
oczywiście benzyna, bo nie rozumiem jak można kupić sportowe auto z dieslem :lol:

osobiście wziąłbym Hyundaia z silnikiem 3,8 V6/303KM (wymierąjący gatunek z racji downsizingu) fabrycznie nowego lub Toyotę GT86 też fabrycznie nową ale troche słabsza. Obydwa mają tylny napęd :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

03 Lis 2012, 01:29

Gdyby ta Audi była tak ładna w środku jak na zewnątrz :lol:
Gordu
Nowicjusz
 
Posty: 44

03 Lis 2012, 10:31

M3 E46. Ew. M5 E39, ale to już mniej sportowa furka. Z innych to Toyota Supra, lancer evo, impreza sti, audi rs4.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

04 Lis 2012, 11:38

Teraz najbardziej mnie zaciekawiła Audi RS4, zapomniałem o tym aucie :shock:
Gordu
Nowicjusz
 
Posty: 44
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Mazda MX-5 - samochód do driftu
    Ciekawie prezentuje się również Mazda MX-5, szczególnie jej druga generacja o oznaczeniu NB. To niewielki, tylnonapędowy kabriolet, którego największymi zaletami są niska masa i rozsądne ceny. Auto kupimy ...