JSM napisał(a):Nad e34 myślałem, ale z jednej strony aż takiego dużego auta nie chce, a do tego trochę się go boje (pod kątem utrzymania, w końcu seria 5).
Fakt, do gabarytów e34 trzeba się przyzwyczaić przesiadając się z mniejszego samochodu.
Też wiele naczytałem się o kosztach utrzymania serii 5, w końcu wyższa klasa... no i zacząłem analizować wszystkie możliwe podzespoły...
Stwierdzam ponad wszelką wątpliwość, że koszt części do e34 nie różni się wcale porównując z e30, e36...
Drogi serwis e34 to zwyczajny mit, drogi może i był ale 10 lat temu. Teraz części są za pół darmo a zamienników do wyboru do koloru, na dodatek samochód przesadnie prosty konstrukcyjnie. W końcu opiera się na e28.
Co do wzrostu cen e34 to powoli, powoli ceny zadbanych egzemplarzy zaczną rosnąć. Myślę, że to kwestia najbliższych 2-3 lat kiedy e34 zyska miano pełnoprawnego klasyka-youngtimera i ceny znacząco pójdą w górę jak to ma miejsce w modelu e30.
Co do wzrostu cen audi 80 myślę, że jeszcze wiele lat minie zanim ceny z wiekiem zaczną rosnąć.
Nie mniej jednak w Twoim przypadku poczciwa 80tka sprawdzi się bardzo dobrze jako samochód użytkowy. W końcu 80'tka to symbol trwałości i niezawodności audi. Niezawodności i jakości, po której pozostały już tylko wspomnienia patrząc na współczesne modele