REKLAMA
JSM napisał(a):jiGsaw, w takim razie co byś mi doradził bym kupił za te 6000 zł (na razie), na czym za te 3-5 lat nie stracę przy sprzedaży. I ile wg Ciebie bym miał przeznaczyć na e30?
Co prawda nie jestem jiGsaw ale miałem już 6 egzemplarzy e30 a właściwie 6 i 3/4 ;p
E30 to generalnie na chwile obecną ciężki temat. Od jakiś 2 lat nastała niesamowita moda na te samochody i ceny rosną z miesiąca na miesiąc. Właściciele e30 to przeważnie nie przypadkowe osoby. Znają się na e30, wiedzą co sprzedają. Często umieją zrobić użytek ze szpachla, żywicy i wszelkiej maści smolideł typu bitex
O prawdziwą okazję w zakupie bardzo ciężko.
Żeby trafić na nie zgnite e30 to albo trzeba mieć ogromne szczeście albo kupić egzemlparz po remoncie blacharskim.
Często i gęsto te najładniejsze sztuki we względnie okazyjnych cenach to wyszpachlowane trupy.
Oczywiście zdarzają się okazję. Sam rok temu we wrześniu kupiłem zdrową e30 1.6 w 100% oryginalna, jeydnie drzwi z jednej strony pasażera i kierowcy były szpachlowane. Kupiłem ją za 3,5 tys sprzedałem po pół roku prawie 2x drożej nie wsadzając grosza w samochód.
Generalnie na względnie ładne ( nie idealne) e30 4 cyl. musisz wydać 6-8 tys, 6 cyl. to już moim zdaniem wydatek 8-13 tys. Za wymuskane egzemlparze trzeba dać duużo więcej.
Żeby kompleksowo ocenić stan podłogi musiał byś wyjąć wykładzinę, taka prawda.
Generalnie jeżeli chcesz kupić tańsze e30 to skup się na tym aby konstrukcja była w miarę zdrowa.Obadaj wszystkie kielichy czy nie pruchnieją, podłużnice, wnęki bagażnika, progi. Olać możesz błotkini, drzwi, maskę, klapę bo to idzie względnie tanio porobić.
Mechanicznie samochód bardzo tani w naprawie więc niewielkim kosztem idzie doprowadzić go do stanu używalności. Bardzo drogie są natomiast rarytasy w stylu nie poprzecierane fotele sportsitze a nawet halogeny nie popękane.
Masz do wydania 6 tys. więc celuj w e34. O ile o ładnym e30 w tym budżecie ciężko o tyle e34 spokojnie się znajdzie.
e34 nie miały tak ciężkiego życia jak e30, mają lepiej zabezpieczoną podłogę w stosunku do e30. Niestety w 90% e34 jest rdza na dołach drzwi ( wada konstrukcyjna tych cholernych listew dolnych, zbiera się woda) ale jest to do ogarnięcia.
Sam na wiosnę planuję sprzedaż e34 i poszukiwania ładnej e30, aż się boję jakie będą ceny do wiosny