E46 lpg czy cos innego

21 Sty 2015, 15:22

Elektronika się sypie... Części drogie..
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

21 Sty 2015, 18:25

Draters napisał(a):Bo stilo ma dużo bajerów nie jest drogie

w tym problem, że są one niedopracowane i kapryśne
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

21 Sty 2015, 19:11

Jak bym chciał coś w stylu tego fiacika to bym mu ta fiestę zostawił i dorzucił jakieś lpg aby tanio śmigał (tu przynajmniej wiem ile kosztuje utrzymanie tego auta, czyli obecnie tyle co nic :D ). Zastanawiam się tylko czy nie lepiej zamienić tego małego fordzika na jakies większe auto. Sam swego czasu posiadałem bawarkę i bardzo dobrze wspominam szczególnie napęd na tył i właściwości jezdne tego auta :p Dlatego pomyślałem że warto by było zamienic to na bmw bo nie tracą tak na wartości i dają frajdę z jazdy sam chetnie nią pojeżdżę od czasu do czasu :D Zastanawiam sie tylko czy zmiana tego auta nie strzele sobie w kolano... Jak czytałem o naprawach po 2 tys pln. A wiec podsumowując jak byście polecali zrobić zostawic forda i dorzucić lpg, kupic auto w Niemczech z silnikiem m52b20 czy szukać zadbanego egzemplarzu w naszej Polsce? Z tego co się rozgladalem to nie jest juz tak kolorowo jak kiedys auto targało się z zachodu... Za dobra sztukę sobie tak samo liczą jak w Polsce i w przypadku silnika powyżej 2l przy tej złodziejskiej akcyzie nie opłaca sie jechac...
robert456
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: ford fiesta

08 Lut 2015, 18:19

No i ponownie musze tu zajrzec... Oglądałem kilka sztuk e46 i straszne szrtoty mi się trafiały. Przemyślałem jeszcze raz i chciałbym kupić coś od razu z gazem z racji tego że auta nie będę trzmał niewiadomo ile. I lepiej będzie kuić coś już z założona instalacja i najwyżej coś wymienić. Niż wszystko od początku kłaść. Z racji tego, że spotkałem tylko jedną e46 po swapie z 1.8 na 2.5 wartą uwagi od jakiegoś ucznia technikum mechanicznego co w miarę z głową dbał, ale ktoś mnie uprzedził, a reszta to albo golas, albo w złym stanie. Zacząłem też patrzeć na e39, na razie tylko w necie jeszcze do żdnej nie jecałem i mam kilka pytań. Czy e39 będzie różniła sięjakoś w koszach utrzymania od e46 (koszty napraw, ilość elementów podatnych na uszkodzenia itp.)?Jak czytałem kilka tematów to najlepszy stosunek moc/jakość/spalanie oferuje 523i i 528i. I w jakich pieniądzach szukać mniej więcej bo rozbieżność chyba jeszcze większa niż e46. Mógłby ktoś powiedzieć coś o tych ogłoszeniach:
1.[link do oferty na Olx wygasł] najbardziej mi pasuje wizualnie
2.[link do oferty na Olx wygasł]
3.[link do oferty na Olx wygasł]
4.[link do oferty na Allegro wygasł]
Najciekawsze jakie znalazłem proszę o opinie i czy wogóle wart brać e3 czy cierpliwie wyczekiwać e46 :)
robert456
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: ford fiesta

08 Lut 2015, 18:31

Tak jak piszesz znalezienie e46 w dobrym stanie graniczy z cudem wiem co pisze bo sam szukam auta do 20tys i tez pod lpg.
Czuję że z e39 będzie podobnie,
A może opel vectra c? Tez jestem młody i na moje oko to auto fajnie wygląda a na pewno łatwiej będzie znaleźć zadbany i młodszy egzemplarz.
michu23231
Początkujący
 
Posty: 80
Prawo jazdy: 15 12 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.9 TDI 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze
    Stan płynu hamulcowego nie jest badany w czasie obowiązkowych przeglądów przez Stacje Kontroli Pojazdów, ale doświadczenia mechaników jasno pokazują, że po polskich drogach porusza się wiele aut, w których ...