Fabia II motor 1,4 BXW - problem z alternatorem

Re: Fabia II motor 1,4 BXW - problem z alternatorem

20 Lip 2018, 21:38

daniel811 napisał(a): mam takie pytanie czy został rozwiązany ten problem
Nie , nie został rozwiązany. Został pozostawiony samemu sobie . Niech to sobie żyje własnym życiem. Akumulator nie pada , nic złego się nie dzieje. Córa ( ona użytkuje to auto , ja je widzę raz na miesiąc ) nie zgłasza większych problemów. Postanowiliśmy nie walczyć z wiatrakami :mrgreen: To że czasami zgaśnie motor na klimie i LPG toć można przywyknąć.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2893
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Fabia II motor 1,4 BXW - problem z alternatorem

29 Lip 2018, 19:20

witam zauważyłem u siebie w napinaczu ze nie mam takiego pręcika który jest widoczny na zdjęciu tylko sam otwór może ktoś z was wie do czego on służy i czy przez jego brak mogą być problemy z prawidłowym ładowaniem
daniel811
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 11 Lip 2018, 20:39
Auto: Skoda Roomster
Silnik: 1,4 16v bxw
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Fabia II motor 1,4 BXW - problem z alternatorem

20 Sie 2018, 18:33

daniel811 napisał(a):witam zauważyłem u siebie w napinaczu ze nie mam takiego pręcika który jest widoczny na zdjęciu
I bardzo dobrze że go nie ma. Pręcik służy do wstępnego napięcia napinacza przy montażu. Po założeniu paska trzeba go usunąć.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2893
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy na świecie elektryczno-hydrauliczny system wspomagania Pierwszy na świecie elektryczno-hydrauliczny system wspomagania
    Pierwszy na świecie seryjny elektryczno-hydrauliczny system wspomagania układu kierowniczego – Toyota MR2 – wrzesień 1989. Electro Hydraulic Power Steering (EHPS) to dzieło inżynierów koncernu Toyota. Przez ...
    [C] Alfa 147 2,0 TS / Audi A3 8P 2,0 FSI / BMW e87 120i [C] Alfa 147 2,0 TS / Audi A3 8P 2,0 FSI / BMW e87 120i
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu C - silnik benzynowy o mocy ok. 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005r. Wytypowane modele do zestawienia: Alfa Romeo 147 2,0 TS - 150KM Audi A3 ...

  •