Mam problem z moim essm. Samochod podjął strajk... Zapala i gaśnie po 5 sekundach za kazdym razem. A teraz troche dokladniej... po zalaczeniu zaplonu pompa zalacza sie tak jak powinno byc. Silnik odpala, przepala tak jakby dawke podana przez pompe na dzien dobry i nie chec dalej "ssac" benzynki. Kupiłem nowy filtr paliwa bomyslalem ze moze juz ma dosc i stad przczyna... nic... tzn ten sam efekt... odpali, obroty ustawia sie pieknie i "konczy" mu sie benzyna...(pompa chodzi caly czas-sprawdzałem napięcie i sychac ja) Jednak jesli podczas gdy odpali wcisne mu az to gasnie odrazu- tak jakby sie dławił... chyba ze gaz bede wciskal stopniowo doslownie milimetrami... ale konczy mu sie pb i gasnie... a dzis pozwolil strzelic sobie pare razy z tlumika...
moze jakes pomysly lub ktos kto to juz przerabial jest w stanie pomoc...
Sprawdz zawór elektromagnetyczny filtra węglowego jak i sam filtr,przewody.Sprawdz drożność przewodów paliwowych powrotnych.Napisz jaki to rok escorta i jaki dokladnie wtrysk w aucie jest,typ.Może to byc oczywiście inna przyczyna
To powinnien być ww zawór.Kolego,ja ostatnio ten silnik widziałem w 1998 .Sprawdz czy poprawnie działa,w zależności od auta dzieją się przedziwne rzeczy w autach jeżeli on jest uszkodzony.
Dobór oleju do samochodu - zanim napiszesz, przeczytaj Ostatnimi czasy nasi forumowicze mają problem z doborem oleju do silników w swoich samochodach, zatem słów kilka na ten temat - do silnika samochodu należy lać olej taki, jaki zaleca producent samochodu. Dotyczy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.