GOLF 3 1993- wymiana żarówki

GOLF 3 1993- wymiana żarówki

20 Lip 2018, 15:13

Cześć wszystkim!
Jestem świeżo upieczonym kierowcą ,zakupiłem swoje pierwsze auto (patrz temat), zauważyłem że nie działa mi lewe światło mijania.
A co jest najgorsze nie wiem jak je wyciągnąć siłuje się i siłuje pomożecie? Jak mogę je wyciągnąć, nie chce nic zepsuć :/. Tak wgl nie wiem dobrą żarówkę próbuje wyciągnąć ( to czarne). Ps. Zdjęcie w załączniku, z góry dziękuję za pomoc.
PrzemekPa
Nowicjusz

Re: GOLF 3 1993- wymiana żarówki

20 Lip 2018, 16:26

Już ci mówię :) bardzo prosta sprawa. To jest żarówka H1 i jak się przyjrzysz na zdjęciu masz taki drucik który trzyma żarówkę. Musisz go na górze zdjąć z zaczepu (trochę siły i w bok w lewo z tego co widać na zdjęciu) i on wtedy będzie luźny odchylisz go i wyciągniesz bez problemu żarówkę.
Nową wkładasz w takiej samej pozycji jak ta (inaczej się nie da) i pamiętaj żeby nie dotykać palcami bańki szklanej żarówki bo to skraca jej żywotność. Na koniec zapinasz drucik tak samo jak jest obecnie.

Jak byś miał jeszcze jakieś problemy to pisz :ok:
Cichy77
Stały forumowicz

Zdjęcia: 8
Auto: Nie mam

20 Lip 2018, 17:18

Ale czy na pewno wymienię wtedy światła mijania? Bo jak odpalam długie to właśnie świeci się ta większa żarówka. Ps. gdzie mogę kupić tę żarówkę?
PrzemekPa
Nowicjusz

20 Lip 2018, 17:40

PrzemekPa napisał(a):Ale czy na pewno wymienię wtedy światła mijania?
A jak włączysz mijania to w tym miejscu z przodu z drugiej strony świeci? Przyjrzyj się, Golf III miał kilka rodzajów lamp i tak mi jest ciężko jednoznacznie powiedzieć czy to mijania czy długie najlepiej jak sam to sprawdzisz.
PrzemekPa napisał(a):Ps. gdzie mogę kupić tę żarówkę?
Na pierwszej lepszej stacji lub w sklepie motoryzacyjnym nawet w sklepach typu np. Auchan na motoryzacji.
Cichy77
Stały forumowicz

20 Lip 2018, 17:57

Te światła się świecą gdy włączam mijania tzn świeci się tylko z prawej strony , bo drugie z lewej właśnie chce wymienić
PrzemekPa
Nowicjusz