Gotujący się płyn chłodzący po wymianie rozrządu ...

06 Mar 2018, 21:16

Tydzień temu zaprowadziłam do wymiany rozrządu Vw Lupo 1.4 benzyna. Po odbiorze jechałam jakieś 30 km do miasta sąsiadującego, w czasie jazdy zauważyłam zapach spalenizny oraz kontrolkę cieczy chłodzącej. Mechanik powiedział, że zapchany był wąż który się odłączył od silnika, a cały olej z silnika podobno się wylał. Mechanik zarzekał się że wszystko jest już sprawne. Szczęśliwa z tego zakończenia sprawy udałam się na zakupy. Niestety po przejechaniu 2km ciecz chłodząca znów się zagotowała, prócz tego zapaliła się kontrolka silnika a z lewej strony od kierowcy cały czas coś szoruje i strasznie głośno to słychać, a pod maską wychodzą dźwięki spięć. Co może być tego przyczyną ?
karola111299
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 22 12 2017
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: volkswagen Lupo
Silnik: 1.4 benzyna
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Honda silniki K20 / K24
    Cztery cylindry w układzie rzędowym. Pojemność: 2 do 2,4 litra. Zalety: relatywnie duża moc. Wyprodukowane przez Hondę motory K20 / K24 zasłynęły dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu VTEC i do tej pory mają zwolenników ...