REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
po co?? jak jest ślisko to i tak będzie blokował żeby wisko nie zjarać, a po suchym nie mam sensu z 4x4 jeździć, poza tym reduktory z centralnym są słabszeRander napisał(a):1/ ze środkowym mechanizmem różnicowym (możliwość jazdy z włączonym 4x4 na zaśnieżonym/mokrym asfalcie)
V-ka ma te same zalety do tego LPG i nie dość że można pojeździć to jeszcze taniejRander napisał(a):2/ silnik diesla (duży moment obrotowy na niskich obrotach, nie potrzeba używać wysokich obrotów do ruszania choćby w grząskim terenie)
wg tej teorii 90% terenówek używanych w rajdach powinno być na automacieRander napisał(a):3/ skrzynia automatyczna (nie trzeba "palić" sprzęgła lub używać reduktora w terenie, dużo lepsze rozwiązanie dla śniegu lub błocka)
pocieszny napisał(a):Rander napisał(a):1/ ze środkowym mechanizmem różnicowym (możliwość jazdy z włączonym 4x4 na zaśnieżonym/mokrym asfalcie)
po co?? jak jest ślisko to i tak będzie blokował żeby wisko nie zjarać, a po suchym nie mam sensu z 4x4 jeździć, poza tym reduktory z centralnym są słabsze
Rander napisał(a):2/ silnik diesla (duży moment obrotowy na niskich obrotach, nie potrzeba używać wysokich obrotów do ruszania choćby w grząskim terenie)
V-ka ma te same zalety do tego LPG i nie dość że można pojeździć to jeszcze taniejdiesel do ciężarówki (typou patrol a nie do lekkiego autka)
Rander napisał(a):3/ skrzynia automatyczna (nie trzeba "palić" sprzęgła lub używać reduktora w terenie, dużo lepsze rozwiązanie dla śniegu lub błocka)
wg tej teorii 90% terenówek używanych w rajdach powinno być na automaciea jest hmm 5%??
pajero 3 to w teren z dupy wyjęty pomysł
a @forni4 nadal nie wie czego ma szukać