Problem polega na tym że samochód podczas jazdy traci moc i gaśnie wyskakuje wtedy check engine. Dzieje się tak kiedy silnik jest jeszcze nie rozgrzany, kiedy silnik się rozgrzeje objawy ustępują. Przy odczycie błędów wyskoczył problem z przepływomierzem oraz z zaworem regulacji ciśnienia zostały wymienione te podzespoły. Objawy ustąpiły jednak po jakimś tygodniu objawy powróciły. Po odczycie błędy to ponownie DF186, DF199, DF197 w układzie ECM. Jakieś sugestie co może być przyczyną takich objawów?
Rodzaje myjek ciśnieniowych - jak dobrać sprzęt do czyszczenia? Czyszczenie kostki brukowej auta czy roweru jest znacznie prostsze, jeśli masz do dyspozycji myjkę ciśnieniową. Na rynku panuje jednak spory wybór producentów i poszczególnych modeli, dlatego dziś podpowiadamy, ...
Elektryczna jazda bez ładowania z gniazdka Brytyjski oddział jednej z wiodących marek zaprosił swoich klientów do przeprowadzenia szeroko zakrojonego testu samochodów hybrydowych. Okazało się, że samochody hybrydowe poruszały się na samym silniku elektrycznym ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.