Witam. Mam problem z lancerem.Podczas jazdy, hamowania i ruszania występują czasami mocny stuk i przestawia się kierownica.Geometria była ustawiana trzy krotnie w servisie.Stwierdzono że stuków nie ma a kierownica przestawia się po najechaniu w dziurę lub w krawężnik.Proszę o pomoc jaka morze być przyczyna i jak mam im udowodnić że występują te stuki Pozdrawiam
Któryś element odpowiedzialny za trzymanie geometrii przedniego zawieszenia nie trzyma,bardzo łatwo będzie go wykucać w stacji obsługi nastawów zawieszenia,wystarczy tylko wiedzieć gdzie się przestawia, czyli ,którą stronę trzeba ponownie regulować, oraz ,który parametr traci wartość wymaganą.
Import aut z Japonii: niezawodność, oszczędność i technologia w jednym Europejscy i również polscy kierowcy coraz częściej decydują się na zakup auta z Japonii. Mowa tu nie tylko o luksusowych samochodach europejskich marek, ale także autach JDM, a więc stworzonych z myślą o tamtejszym ...
Pierwszy poślizg – trudne doświadczenie kierowcy Pierwszy poślizg w życiu to dla każdego kierowcy bardzo trudne doświadczenie, a opanowanie takiego poślizgu w warunkach drogowych bez odpowiedniego przeszkolenia jest prawie niemożliwe. Co robić, aby uniknąć sytuacji, gdy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.