16 Sie 2016, 21:34
Witam. Jak w temacie - kolanko gumowo-plastikowe do wymiany. Jest mocno popękne i dziurawe przy opasce zaciskowej na wlocie do silnika czyli łączy się z metalowym elementem bloku silnika. Serwis - cały długi moduł za 2 tyś (za tyle to ja Mazdę kupiłem hahaha) , auto-części nie ma, allegro nie ma... Jest dużo tych rur ale zawsze bez tego kolanka. Jedyne co znajduję to zdjęcia tego czegoś w archiwum allegro... Jak to zrobić "Na dziko" byłem ostatnio na szrocie i koleś chciał 10 zł za coś takiego (idealny kąt i długość tylko średnica większa nieco) Będzie to długo służyć jak dobrze wszystko przeczyszczę skleję i uszczelnię jakimś SPECYFIKIEM żeby wyrównać tą różnicę średnicy? owinąć jakąś samowulkanizującą taśmą, czy pociapać silikonem odpornym na wysokie temperatury? Albo jakaś uniwersalna rura "harmonijkowa"
Doradźcie proszę bo krowa z niej straszna przez to i blok silnika cały brudny od tego.