Mocna benzyna pod LPG do 30tyś, ocena ogłoszeń

23 Paź 2018, 15:00

-Cena +/- 30tyś z olejami filtrami itd.
-Interesuje mnie tylko PB z LPG lub gdzie będzie można spokojnie założyć, -na LPG mam osobny budżet.
-moc od 150+, do tej pory jeździłem Seatem Toledo 2.3 170KM i chciałbym coś podobnego lub mocniejszego.
-przebieg około 30tyś rocznie trasa 70% miasto.
-segment C lub mały D

Moimi typami są:
-Honda Accord 7 2.4
-Volvo s40 2.4/2.5 jednak ciężko cokolwiek znaleźć

Przeglądając oferty znalazłem jeszcze Mazde 6 i BMW seria 3
daje linki do ogłoszeń które znalazłem. Warto na takie coś uwagę zwracać?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Z góry dziękuje za pomoc :)
Detero
Obserwowany
 
Posty: 2

23 Paź 2018, 21:23

co do 2.5 w bmw czyli n52b25 to trzeba uważać na ten silnik, ponieważ występowała u nich wada tłoków, co skutkowało dużym poborem oleju, nawet ponad 1l na tysiąc. Lepiej szukać 3litry 258-265 koni które nie miały tej wady.
ps mam jedynkę 130 z lpg na sprzedaż ;)
balcer1987
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Bmw
Silnik: N52b30
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Paź 2018, 21:33

No to chyba wszyscy się dowiedzieli czegoś nowego :shock:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16191
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Paź 2018, 21:42

poczytaj fora bmw na ten temat, zalecana jest ostrożność do tego silnika.
przykłady
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=167099
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic ... &start=150
balcer1987
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Bmw
Silnik: N52b30
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Paź 2018, 21:55

balcer1987 napisał(a):zalecana jest ostrożność do tego silnika.
zalecany to jest interwał częściej a nie to co mówi producent. Z tego co ja wiem to wyszła jakaś seria przez niedługi czas gdzie były problemy z poborem oleju. Kolejna sprawa to przez sam pierścień silnik nie jest w stanie wypić tyle oleju, takie problemy jak 1l na 1000 km to już skupisko problemów odma, uszczelniacze.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16191
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Paź 2018, 22:21

Kao napisał(a):No to chyba wszyscy się dowiedzieli czegoś nowego


No co Ty Kao zero problemów :ok: . Tak przypadkowo trafiłem na inne forum dzięki użytkownikowi Pionek a tam takie cuś :D

n52:

"glowica to tylko wierzcholek gory lodowej.
Oprocz glowicy (wada konstrukcyjna), silniki do 2010 maja felerne tloki (wada konstrukcyjna), problemy z popychaczami (wada konstrukcyjna) i to nie sa wady serwisowe ale wady konstrukcyjne czyli nie sa zalezne od jakosci serwisowania i ujawniaja sie szybciej lub pozniej. Latwiej to zauwazyc jezdzac duzo niz jezdzac malo. Ja w ciagu roku przejezdzam 5 do 6 lat twojego jezdzenia a wiec defekty sa bardzo widoczne i odczuwalne. Zrozum mnie dobrze nie pomniejszam wagi twoich kilometrow tylko probuje wytlumaczyc roznice percepcji.

Gdyby byly watpliwosci to :
- na glowice jest Service buletyn BMW
- na tloki jest PUMA BMW (to najbardziej powazny problem)
- na popychacze jest notatka serwisowa BMW.

Sa to wszystko problemy ktore nie moga byc pozostawione bez naprawy bo powoduja skutki bardzo nieprzyjemne.

Oprocz tych problemow uznane przez BMW :
- Vanosy padaja po 200KKM
- katalizatory przez problemy widziane wyzej tez padaja szybciej niz powinny
- Cala masa osprzetu pada przez problemy widziane wyzej."

Temat walkowany od lat, znany i lubiany. Jesli e90 w benzie to tylko M3 albo 335i ktore tez maja bolaczki ale przynajmniej jada


No i pociechą jest to że w 3,0 już tylko głowice się rozpadają ale jest git... :D
No i żeby nie było podobno z silnikami na rynek malezyjski nie jest tak źle więc nie ma co psioczyć wszystko się psuje, marka premium kosztuje a lata lecą :D

Sorki za dygresję jest fajnie.

No i ostatnio miałem okazję podziwiać naprawę sławnego łącznika gumowego na wale w e90 hmmm była to dla mnie nowość i w sumie wiem czemu szpenio 959 wytknął że nie ma tego w IC do GSa :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10347
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

24 Paź 2018, 00:19

Kao napisał(a):Kolejna sprawa to przez sam pierścień silnik nie jest w stanie wypić tyle oleju, takie problemy jak 1l na 1000 km to już skupisko problemów odma, uszczelniacze.

Powiedz to użytkownikom Forda, Volvo, Mazdy z silnikiami Mazda L \ Duratec HE :D
azzurro
Aktywny
 
Posty: 340
Auto: Jeansowe kombi

24 Paź 2018, 07:10

No co Ty przecież tylko tfsi pije olej :)
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1452
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Paź 2018, 08:34

Dziękuje za informacje. Zostaje przy szukaniu Accorda :)
Detero
Obserwowany
 
Posty: 2

24 Paź 2018, 09:02

Jak wrzucasz 6-tke MPS za 21500 i na dodatek ze Szwajcarii - gdzie dochodzi clo i VAT, bo Szwajcaria nie jest w UE, a akcyza to 18,6%, bo silnik powyżej 2.0 ... na dodatek bez zaznaczonej opcji "bezwypadkowy" ... to tego Accorda też kolorowo nie widzę.
tomekdk
 

24 Paź 2018, 09:19

Bmw tez nie ma się co bać, najmniejsze ryzyko to 3.0 do połowy 2006r który nie ma wad fabrycznych głowicy itp
balcer1987
Nowicjusz
 
Posty: 7
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Bmw
Silnik: N52b30
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

24 Paź 2018, 09:20

Detero napisał(a):Zostaje przy szukaniu Accorda


Weź jednak pod uwagę, że te 190KM to najbardziej zamulone konie mechaniczne na rynku, dostępne przy 6800 rpm. Maksymalny moment obrotowy to zaledwie 223 Nm przy 4500 rpm.
W Toledo obie wartości masz niżej, do tego dochodzi niższa masa z racji segmentu.
Trwałość oczywiście nieporównywalnie wyższa niż w przypadku BMW, ale coś za coś. No i korozja, która jak okazuje się po latach jest problemem w tym modelu.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

24 Paź 2018, 09:34

Szybki szkoda że edytowałeś post bo chciałem Ci napisać że jesteś robot :ok:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16191
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4