Najlepszy wybór

Najlepszy wybór

16 Sie 2009, 08:47

Który z podanch aut bedzie najtańszy w eksploatacji i najmniej awaryjny tak do 15 tys zł raczej wszystko diesle, chyba że benzyna potem gaz założyc:
1.Focus TDDI
2.Nissan Primera
3.Volvo v40\s40
4.Golf IV
5.Mazda 626\323
6.Mercedes c klasa
7.Skoda Octavia
8.Opel Astra II
9.Citroen Xantia
10.Toyota Avensis
Może z tych 2-3 auta które szukać albo inne jakieś
rustin
Aktywny
 
Posty: 413
Rejestracja: 06 Kwi 2009, 19:17
Auto: Mondeo MK3

16 Sie 2009, 09:38

Jedno jest pewne ;) najtańsze w eksploatacji powinny być japończyki...
To oni robią bezawaryjne samochody...ale nie koniecznie dobre i wygodne samochody.
Ja sam często jeżdżę octavią i naprawdę mógłbym Ci ją polecić
To samochód, który jest w miarę przestronny, dynamiczny, nie pali dużo no i się nie często psuje
pozdrawiam
bart-BMW-hezz93
Początkujący
 
Posty: 97
Rejestracja: 12 Sie 2009, 20:53
Miejscowość: podlaskie

16 Sie 2009, 11:18

Szczerze mówiąc najbardziej podoba mi sie focus:) mercedes to mi znajomy mechanik polecal ale to bedzie stary rocznik
rustin
Aktywny
 
Posty: 413
Rejestracja: 06 Kwi 2009, 19:17
Auto: Mondeo MK3

16 Sie 2009, 11:41

Focus także dobry samochód ;)
mój znajomy miał 1.8 w dieslu i bardzo go sobie chwalił
usterki zdarzały się raczej rzadko...
wygląd ma ponadczasowy, osobiście mi się również podoba
bart-BMW-hezz93
Początkujący
 
Posty: 97
Rejestracja: 12 Sie 2009, 20:53
Miejscowość: podlaskie

Re: Najlepszy wybór

16 Sie 2009, 12:26

1.Focus TDDI --->odpada ponieważ silniki diesla Forda nie są zbyt dobre, nawet powiem więcej, są po prostu do niczego. (Teraz odezwą się miłośnicy fordów, będą pisać o stereotypach itp. ja wiem swoje, a wiem z doświadczenia, benzynowe silniki to jeszcze, jeszcze, ale diesle, porażka)

2.Nissan Primera ---> dobry samochodzik, silnik 2.0 TD 90KM może nie jest dynamiczny, ale odwdzięcza się długą trwałością, i bezawaryjnością.

3.Volvo v40\s40 ---> Bardzo dobre autko, 1.9TDI świetnie sobie daje radę, duża wygoda za niewielką cenę. Awaryjność niewielka, prestiż duży. Dobre autko :D

4.Golf IV ---> Nie trzeba wiele pisać, 1.9TDI to już legenda. Świetny silnik, małe spalanie, znakomite parametry. Golf to solidne auto, tyle że przed jego zakupem nie ma co oszczędzać na sprawdzeniu....lepiej dołożyć na autoryzowany serwis.

5.Mazda 626\323 ---> nie wiele wiem

6.Mercedes c klasa --->

7.Skoda Octavia ---> Skoda z silnikiem VW to dobre połączenie, jest przestronna i wogóle. Polecam :D

8.Opel Astra II ---> Ople gniją, i to nie prawda że II generacja ma lepsze blachy. Gniją aż miło patrzeć :)

9.Citroen Xantia

10.Toyota Avensis ---> Świetne autko, dobre silniki, bezawaryjne, i w ogóle.
______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
miszarus
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 307
Rejestracja: 09 Sty 2008, 10:18
Miejscowość: zachodnio-pomorskie

16 Sie 2009, 18:32

Akurat ja mam forda w dieslu i na silnik nie moge narzekać.Volvo z tego co wiem ma ta sama pompe wtryskowa co w mondeo mkII.Golf hmm legenda dobrze powiedziane pewnie bedzie mial juz pol miliona przebiegu.Może ktoś się jeszcze wypowie ale ktoś kto ma doświadczenie itd
rustin
Aktywny
 
Posty: 413
Rejestracja: 06 Kwi 2009, 19:17
Auto: Mondeo MK3
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Scania serii R - najmocniejszy seryjny 730-konny silnik Scania serii R - najmocniejszy seryjny 730-konny silnik
    Podczas majowej prezentacji Scanii w Trier (Niemcy) poznaliśmy nową serię R wyposażoną w silniki V8. Wśród prezentowanych samochodów musiała oczywiście być Scania R z 730-konnym silnikiem. Jest to obecnie najmocniejszy ...
    Volkswagen Amarok 4MOTION Volkswagen Amarok 4MOTION
    Amarok jest najmłodszym modelem marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku w Argentynie, od maja 2012 roku samochód powstaje także w fabryce Volkswagena w Hanowerze. Dla Amaroka ...

  • 16 Sie 2009, 18:58

    rustin napisał(a):Akurat ja mam forda w dieslu i na silnik nie moge narzekać.Volvo z tego co wiem ma ta sama pompe wtryskowa co w mondeo mkII.Golf hmm legenda dobrze powiedziane pewnie bedzie mial juz pol miliona przebiegu.Może ktoś się jeszcze wypowie ale ktoś kto ma doświadczenie itd


    Volvo ma standardową pompę LUCASA a silnik ma chyba renaulta. Robine na tej samej płycie podłogowej co Mitshubisi Carisma :)
    A to że masz forda w dieslu i nie nażekasz to nie znaczy że TDDI są dobre. Ludzie mają Alfy R, Syreny i też nie nażekają :)
    Ja wyraziłem swoją opinię opartą na doświadczeniach, nie znam zbyt wiele osób które zadowolone są ze swoich fordów.....wystraczy przejrzeć fora silników TDDI i TDCI :)
    Złe paliwko i po pompie :D
    Pozdrawiam :D
    "Jeżeli ludzie ignorują twoje rady,odpuść niech taplają się w gównie"
    ______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
    miszarus
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 307
    Rejestracja: 09 Sty 2008, 10:18
    Miejscowość: zachodnio-pomorskie

    16 Sie 2009, 21:13

    Opinie miszarusa możesz pominąć bo ten człowiek pojęcia o samochodach nie ma.
    Za 15 tyś ciężko Ci będzie znaleźć auto w dobrym stanie powyżej 2000 r. czy to w benzynie czy w dieslu :(
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2671
    Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
    Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013

    16 Sie 2009, 21:38

    Akurat tddi sa odporne na paliwo.Myślę że znajde taki egzemplarz bez problemu bo właśnie kolega przyprowadził takiego focusa z poznania dla siebie jakis rok temu z 2001 i dał 14tys.Ja też jakbym kupował to raczej tam bo najwiekszy wybor i taniej
    rustin
    Aktywny
     
    Posty: 413
    Rejestracja: 06 Kwi 2009, 19:17
    Auto: Mondeo MK3

    17 Sie 2009, 07:03

    TDCI owszem są wrażliwe na paliwo gorszej jakości ale TDDI nie, to praktycznie ta sama konstrukcja co w Mondeo MKII którą miałem bez większych awarii przejechała prawie 400 tyś. Kilka razy nieświadom że na stacji w mojej okolicy dolewali wody do ropy tankowałem taką miksturę, auto było zwyczajnie słabe na tym ale pompa była zdrowa do końca, turbo też.
    Zauważ że coraz więcej Focusów jeździ po polskich drogach, bynajmniej w mojej okolicy.
    Co go Golfa IV to się nie wypowiem, powiem tylko że warto dołorzyć ewentualnie i kupić młodszą Octavię czy Focusa.
    Golf będzie miał albo sporo cofnięty licznik albo pół miliona na karku.
    Pomyśł jeszcze nad 406 HDI.
    stasiowski121
     

    17 Sie 2009, 07:09

    Z tych najlepsze samochody według mnie to będzie Mazda, Golf i Focus. Polecam
    Orzeszek
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 124
    Rejestracja: 14 Lip 2009, 06:28
    Miejscowość: Malopolska

    17 Sie 2009, 13:27

    Kubuch napisał(a):Opinie miszarusa możesz pominąć bo ten człowiek pojęcia o samochodach nie ma.
    Za 15 tyś ciężko Ci będzie znaleźć auto w dobrym stanie powyżej 2000 r. czy to w benzynie czy w dieslu :(


    Opinie Kubucha też pomiń, jeździ Focusem TDDI więc jest stronniczy :)
    Chwali swoje :D
    ______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
    miszarus
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 307
    Rejestracja: 09 Sty 2008, 10:18
    Miejscowość: zachodnio-pomorskie

    17 Sie 2009, 15:45

    miszarus napisał(a):Opinie Kubucha też pomiń, jeździ Focusem TDDI więc jest stronniczy :)
    Chwali swoje :D


    Przynajmniej mam styczność z Fordem i mogę coś na jego temat powiedzieć z własnego doświadczenia a nie powielać zasłyszane i nie mające nic wspólnego z rzeczywistością bzdury...
    Zanim kupiłem fokę czytałem długo o tym modelu i nikt kto kupił zadbany egemplarz nie narzeka. Narzekają jedynie Ci, którzy nie mając pojęcia o samochodach kupili powpadkowe trupy z milionowymi przebiegami (oczywiście na liczniku 100 tyś i książka serwisowa)...
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2671
    Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
    Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013

    17 Sie 2009, 20:18

    Kilka propozycji, najlepiej ostatecznie wybrać to auto, które będzie w najlepszym stanie.

    Ford Focus - 1.8 TDDI, dobry, w miarę dynamiczny silnik. 90 KM - więc szału nie ma, ale spokojnie ta jednostka radzi sobie z samochodem. Rewelacyjne zawieszenie, co przekłada się na super prowadzenie. W tej klasie nie ma sobie równych. Żadne tam A3, Golfy, czy Leony. Focus pod tym względem rządzi.

    Opel Astra II - jeżeli diesel to najlepiej silnik 1.7. Ok. 82 KM czyli znowu szaleństwa nie ma. Pociągniesz nim ze 160 km/h i koniec balu. Ale jednostka ISUZU odwdzięcza się trwałością.

    Mazda 323 - ale jak brać to w benzynie, założyć samemu gaz i jeździć. Poważne awarie w tych autach wynikają z ich przeszłości. Auta bezwypadkowe to cukiereczki do których się nie dokłada. Diesle Mazdy już takie zachwalane nie są.

    Golf IV - 1.9 TDI, niby legenda, ale weź znajdź coś wartościowego. Jak znajdziesz to się okazuje, że trzeba dać z 10 tys. zł więcej.
    Dishman
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3725
    Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53

    17 Sie 2009, 20:45

    miszarus, witaj:) mam pytanie co bys doradził jako pierwsza auto do 6 tys
    zordon98
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 17 Sie 2009, 20:19
    Miejscowość: łódź
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Autosacrum 2009