Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20 tys.

Re: Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20

21 Gru 2010, 21:20

Chciałbym zobaczyć w jakim przypadku japońce przewyższają europejczyki technologią.
Na europejskim rynku chyba nie oferują takich cudów.
Dla mnie francuskie i włoskie auta> niemieckich za wyjątkiem MB,/BMW/Porsche.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20

21 Gru 2010, 21:38

Też jestem ciekawy tych technologii... może tak przypomnę, że jak Niemcy robili już porządne samochody to Japończycy dopiero stawiali kroczki na czworaka (jak obecnie np. TATA MOTORS) i taką też jakość oferowali.

DARO 20VT - no mam swoje powody... ostatnią porządną Alfą dla mnie była 75. Potem już FIAT i z dawnej Alfy pozostał jedynie jej piękny wygląd i torchę klimatu. :wink:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5038
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20

23 Gru 2010, 04:57

dervu napisał(a):A niemieckie to kobiety. :lol:


Fuu. Jak kobiety to może włoszki :)
Jest jeszcze jedna opcja na dość tani i trwały samochód:
Astra 2 rocznik około 2003 silnik 1,7Dti od Isuzu (Bardzo trwały), spalanie 5-6l.
No i wersja sedan.

Aa JJigsaw możesz mi powiedzieć gdzie tutaj jest wielowachacz? [link wygasł]
Taki przykład tylko.
bodziobsz
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 25 Sty 2010, 13:02
Miejscowość: Olkusz/ okolice

Re: Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20

23 Gru 2010, 10:43

No to już sam nie wiem, może mi się pomieszało coś, ale jestem prawie pewien, że gdzieś czytałem, że z przodu tak jest. No, ale są aluminiowe na pewno...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5038
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20

23 Gru 2010, 21:59

To tak na serio o tej astrze ? Przyznam szczerze, że uważam Ople za najgrosze auta pochodzące z niemieckich fabryk. Chyba, żę faktycznie akurat ten model z tym silnikiem rzeczywiście jest udaną serią ? Chociaż ciężko mi zestawić słowa trwałe i opel. Kiedyś jechałem nówką 1,5 roczną astrą one chyba były robione w gliwicach ? Zreszta gdzie by nie były robione jechalo sie fatalnie. W swojej 15-letniej hondzie czulem sie lepiej.

A jeszcze pytanie. Bo tak rozmyślałem o tej e46 i wiecie moze jakie sa przyblizone koszty utrzymania takiego małego potworka ? Mowie o silniku w benzynie 1,9. Chodzi o opłaty i spalanie. Podoba mi się to autko w dalszym ciągu ale mam wątpliwości czy pod względem ekonomicznym będzie to dobry wybór. Nie wiem czy szarpać się o to auto czy kupić coś mniej żwawego i komfortowego ale trwałego i oszczędnego.
baczek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 19 Gru 2010, 11:26
Miejscowość: Wrocław

Re: Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20

23 Gru 2010, 22:03

Nie wiem co to za wynalazek ten 1.9 ale wiem, że ludzie chwalą sobie 2.0 R6 oraz 323i za dobre osiągi i stosunkowo niskie jak na taką pojemność spalanie.
Z resztą sporo możesz dowiedzieć się z tej stronki --> [link wygasł]


A co do Astry to nie wiem czemu tak pesymistycznie jesteś nastawiony, do E46 co prawda jej brakuje ale ogólnie jest to polecany samochód, nadwozie pełen ocynk, silnik 1.7 od isuzu to sprawdzona, pewna, solidna i ekonomiczna konstrukcja która odrobinkę zadbana przejedzie wiele kilometrów. Najgorszą wadą Astry II jest jej poprzedni właściciel. Jeżeli w tej kwestii źle trafisz to nie będziesz na pewno zadowolony z samochodu, z resztą z każdym samochodem tak jest, nie tylko z Astrą.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2202
Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody koncepcyjne BMW Design Samochody koncepcyjne BMW Design
    Samochody koncepcyjne to doskonałe pole do popisu dla projektantów. Od elektrycznych układów napędowych, przez drzwi otwierane do góry, po nowatorskie materiały nadwozia – koncepty zawsze wybiegają ...
    Volvo V40 R-Design - sportowa odmiana nowego modelu Volvo V40 R-Design - sportowa odmiana nowego modelu
    Na targach motoryzacyjnych w Paryżu po raz pierwszy zostanie zaprezentowana sportowa odmiana nowego modelu Volvo V40 - R-Design. Auto ze zmienionym zawieszeniem i topowym silnikiem T5 o mocy 254 KM, będzie rywalizować ze ...

  • Re: Niezawodne, bezawaryjne, tanie w utrzymaniu i do max 20

    23 Gru 2010, 23:44

    baczek napisał(a):To tak na serio o tej astrze ? Przyznam szczerze, że uważam Ople za najgrosze auta pochodzące z niemieckich fabryk. Chyba, żę faktycznie akurat ten model z tym silnikiem rzeczywiście jest udaną serią ? Chociaż ciężko mi zestawić słowa trwałe i opel. Kiedyś jechałem nówką 1,5 roczną astrą one chyba były robione w gliwicach ? Zreszta gdzie by nie były robione jechalo sie fatalnie. W swojej 15-letniej hondzie czulem sie lepiej.

    A jeszcze pytanie. Bo tak rozmyślałem o tej e46 i wiecie moze jakie sa przyblizone koszty utrzymania takiego małego potworka ? Mowie o silniku w benzynie 1,9. Chodzi o opłaty i spalanie. Podoba mi się to autko w dalszym ciągu ale mam wątpliwości czy pod względem ekonomicznym będzie to dobry wybór. Nie wiem czy szarpać się o to auto czy kupić coś mniej żwawego i komfortowego ale trwałego i oszczędnego.


    Może zaczniemy od tego, że Opel po drugiej wojnie światowej trafił w ręce amerykanów i nie ma co się dziwić, że jest jak jest... Benzyna 1.9 to silnik czterocylindrowy, przy kapeluszowatej jeździe może w 8.5l w mieście byś się zmieścił, realnie to tak 9 trzeba liczyć. Co do opłat - na markę BMW masz trochę wzwyżek zwykle w ubezpieczalniach, ale nie będzie tragedii.
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5038
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      GTP Light