REKLAMA
mariuszaerox napisał(a):Pisałem z gościem wydaje się w porządku
W listopadzie przeszedł większy serwis;
-Czyszczenie nagaru
-wymiana uszczelnień wtryskiwaczy
-montaz pcv
-swiece
-wymiana DV
-wymiana EVAP
-wymiana przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej
-wymiana popychacza
-uszczelnienie pokrywy zaworów
-uszczelnienie pompy vacuum
-wymiana tarcz i klocków
-opony letnie kupione w tym roku Bridgestone + zimowe 2letnie
-po serwisie olejowym + filtry
Do zrobienia;
-Zamek klapy bagażnika
-lozyska na mcphersonach
-nad tylna kanapa odkleja się podsufitka
-zaczelo wyć łożysko w lewym kole
260.tys przebiegu
A ja bym odpuścił bo tak naprawdę w tym aucie nic nie ma super a do tego ma spory przebieg jak na zwyklego turbo psujaka.
Tak naprawdę bliżej temu silnikowi do grobu niż do bezawaryjnej jazdy.
Nie wspomnę że masz sporo wątpliwości i oczekiwań a prawda jest taka że kupujesz bazę dosyć kruchą do dalszej obróbki i jazdy.
Co do hamowni jak trafiby mi się taki idealista to zaliczka i flaszka za mój czas.
P.s.
Zapytaj się naszego nie fanboja tsi ile razy był na hamowni