Opel Astra G - Brak mocy na zimnym silniku

13 Sie 2018, 21:18

Witam,

Pacjentem jest Opel Astra G 2000 r. z silnikiem 1.7 DTI isuzu, od jakiegoś czasu auto boryka się z brakiem mocy na zimnym silniku, maksymalnie dochodzi 2,5 tyś obrotów które wkręcają się bardzo wolno, jednak gdy temperatura wybije 90 stopni problem momentalnie znika. Sprawdzałem czy nie ma żadnych błędów aczkolwiek nic nie wykryto. Dodatkowo załączam filmik obrazujący problem na zimnym silniku.

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Dodam również że auto zapala bez problemu, na dotyk. :? :? :?

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi i pomoc :)
Krystian933
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 23 12 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.7 DTI 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Sie 2018, 18:24

Ciekawy przypadek.VOLVO w najnowszych brykach zastosowalo taki sam ,,myk,,dotad dopoki silnik nie osiagnie temp.roboczej nie dasz mu po garach i to jest dobre,Idiotow nie brakuje.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8565
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

14 Sie 2018, 21:25

Taki mały update :-) właśnie wyskoczył mi "check" i dwa numery błędów p0335 i p0216, po ich skasowaniu oraz odpaleniu silnika na nowo wyskoczył tylko p0335
Krystian933
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 23 12 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.7 DTI 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Sie 2018, 22:03

Przy tych 2 błędach masz problem z czujnikiem położenia wału, ja od sobie nie polecam zamienników, tylko oryginał ale niestety drogi
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16573
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

14 Sie 2018, 22:04

Taki mały wydatek prosto przed urlopem :x :x :x z jednej strony ciesze się że nie w trasie... Dzięki za pomoc :-)
Krystian933
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 23 12 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.7 DTI 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Sie 2018, 22:09

Jak masz zdolności manualne to możesz go sprawdzić na własną rękę bo może być tak że zmienisz czujnik a tu problem nadal występuje bo gdzieś wiązka przetarta lub coś, tu masz pomocniczy filmik jak sprawdzić sprawność czujnika

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16573
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochód wyścigowy niejedno ma imię
    Samochody wyścigowe to bardzo pojemna kategoria. Mamy w końcu otwarte auta Formuły 1, zaawansowane prototypy startujące w wyścigu Le Mans 24h czy konstrukcje bazujące na modelach, które znajdziemy w zwykłych salonach ...

15 Sie 2018, 11:43

Oczywiscie,ze w przypadku tego auta musi byc awaria,to sa dobre silniki,rzeczywiscie moze byc czujnik polozenia walu,gdyz to naslabszy punkt tego silnika oraz zawor EGR,czujniki niestety tylko oryginalne ale w sumie do kazdego auta powinno sie kupowac czujniki oryginalne,jedynie mozna sie pokusic o zamiennik ale w przypadku starych aut np.cisnienia oleju czy temp.silnika ,ale czujniki polozenia walu,przeplywomierze ,zawsze oryginal,zawsze!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8565
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Sie 2018, 21:11

Naprawione, wymieniłem czujnik na nowy i śmiga aż miło :-)
Krystian933
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 23 12 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.7 DTI 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000