Opel Astra J 1.7 CDTI A17DTJ/DTR - falujące obroty

25 Wrz 2018, 13:02

Nie będą pasować (inna jest wtyczka). Wiem ponieważ, też taki kupiłem bo był tańszy i bardziej dostepny.
krystianb0
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.7CDTI - 125KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • 29 Lis 2018, 21:18

    Witam, u mnie podobny temat, faluja obroty, wymienione został:
    Zawor scv
    Wyczyszczone filtry,
    Egr sprawdzony
    Korek wlewu paliwa
    Wtryski sprawdzone (zostaly wymienione nakretki ze wzgledu na dostawajacy sie olej? Tak wytlumaczyl mi spec)
    Mam zakupiony czujnik cisnienia paliwa ktory wymienie na dniach
    Ponadto dodaje zdjecie odczytu z komputera
    Co moge jeszcze sprawdzic?
    Reegul
    Nowicjusz
     
    Posty: 10

    29 Lis 2018, 21:36

    Reegul napisał(a):Wyczyszczone filtry,
    a to filtry się czyści? :shock: :no:

    Zmień czujnik i daj znać
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16196
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    29 Lis 2018, 22:41

    Wymienione* ;)
    Reegul
    Nowicjusz
     
    Posty: 10

    30 Lis 2018, 10:53

    Reegul napisał(a):Co moge jeszcze sprawdzic?
    Myślę że trzeba jeszcze zerknąć do przepływomierza powietrza i wyczyścić go oraz do czujnika temperatury powietrza zasysanego. W obu przypadkach należy sprawdzić i wyczyścić wtyczki oraz same czujniki.
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!

    30 Lis 2018, 11:05

    Dzieki sprawdze, teraz przy minusowej temperaturze po odpaleniu auta obroty od razu wskakuja na wyzsze niz normalnie i mocniej pracuje silnik, dopiero jak przejade jakis odcinek obroty wracaja do normalnego stanu a po chwili zaczynaja falowac, moze cos z Aku?
    Reegul
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Toyota GT86 British Green Limited
      Edycja specjalna Toyoty GT86 to kolejny dowód, że w świecie motoryzacji wszystko wygląda lepiej w kolorze British Racing Green. British Racing Green to klasyka motorsportu – kolor, dzięki któremu przez ...

    30 Lis 2018, 11:08

    Reegul napisał(a):moze cos z Aku?
    Raczej nie powinien on mieć wpływu chyba że jest w sanie agonalnym to wtedy mogą pojawiać się różne problemy. Sprawdź sobie z ciekawości przed odpaleniem na zimnym silniku napięcie na zaciskach. Następnie po odpaleniu zobacz co się będzie działo z napięciem jak masz podwyższone obroty.

    Przy takich temperaturach jak obecnie obroty mogą być trochę wyższe dopóki silnik nie złapie trochę temperatury.
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!

    06 Paź 2020, 09:59

    Cześć,

    Napiszę coś ciekawego.... w samochodach Opel Astra J z początku produkcji 2010 - 2011 roku producent NIE MONTOWAŁ POMP NISKIEGO CIŚNIENIA PRZY BAKU PALIWA. Wystarczy kupić używkę z rocznika 2012 i powinno wszystko śmigać. Niektóre modele nie mają przystosowanej instalacji do montażu pomp niskiego ciśnienia.... trzeba rurki poprowadzić. Dlatego pompy paliwa nie trzymają parametrów (falują) po wymianach zaworów SCV na nowe.
    Kupiłem inne auto innej marki (zobaczymy jak się będzie sprawowało).
    Pozostało mi na sprzedaż:
    1) Zawór regulacji ciśnienia SCV do pompy paliwowej firmy DENSO. CENA: 100 zł. nr: 294009-0260, 294200-0360, 55582723, 819173.
    2) Sterownik (przekaźnik) świec żarowych. CENA: 50 zł.
    3) Czujnik różnicy ciśnień spalin. CENA: 30 zł. Nr: 55566186.
    Mój nr telefonu to: 661 430 869, Dzwońcie śmiało.
    Opel Astra J 1.7 CDTI A17DTJ/DTR - falujące obroty Opel Astra J 1.7 CDTI A17DTJ/DTR - falujące obroty Opel Astra J 1.7 CDTI A17DTJ/DTR - falujące obroty
    Diamond79411
    Nowicjusz
     
    Posty: 29
    Zdjęcia: 4
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Astra J
    Silnik: 1.7 CDTI
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2011

    06 Paź 2020, 16:42

    Dobrze rozumiem ze trzeba wymienic zawor scv? Bo ja wymienialem zawor scv i dalej nic. Dalem sobie na luz. Ciagle faluja, 10 mechanikow nie doszlo co moze byc przyczyna. Mechanik z salonu Opla powiedzial ze wada fabryczna i nie maja pojecia jak to naprawic.
    Reegul
    Nowicjusz
     
    Posty: 10

    07 Paź 2020, 08:40

    Jeśli nie wymieniałeś zaworu SCV na nowy to spróbuj. Jeżeli wymieniałeś to nie ma sensu.... ja "zęby" zjadłem na Oplu. W salonie też byłem i nic nie znaleźli "idealne autko - tak twierdził każdy mechanik". Jeśli masz Opla Astrę J z początku produkcji to pompa niskiego ciśnienia. Niestety każdy producent ściemnia i nie przyznaje się do błędów :) Mam tak np. w Nissanie Micrze K12-2003 w temacie wadliwego wspomagania kierownicy z początku produkcji....
    Diamond79411
    Nowicjusz
     
    Posty: 29
    Zdjęcia: 4
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Astra J
    Silnik: 1.7 CDTI
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2011

    10 Paź 2022, 23:44

    Opiszę swój problem z falowaniem obrotów. Kupiłem niedawno Opla Astre J 2011 1.7. Podczas wymiany filtra paliwa nie podałem mu wystarczającej ilości paliwa i auto po odpaleniu po jakichś 15s zgasło. Odpaliłem go z PLAKA i od tej pory falują mi obroty o grubość wskazówki i słychać nierówną pracę silnika. Chwilę pofaluje i przestaje. Przegoniłem auto na trasie w celu odpowietrzenia ale dalej to samo. Na komputerze Nie pokazuje błędów. Miał ktoś taki problem?
    Tomasz2
    Obserwowany
     
    Posty: 1