Passat B5 FL kontrolka zużycia klocków hamulcowych i ASR

Passat B5 FL kontrolka zużycia klocków hamulcowych i ASR

08 Kwi 2012, 10:41

Witam,
Mam problem w Passacie B5 FL z 2003r. Cały czas świeci się kontrolka zużycia klocków hamulcowych przednich mimo wymiany klocków na nowe. Nie wiem co może być przyczyną, macie jakieś sugestie co mogło by pomóc? Klocki posiadają czujnik zużycia, który jest podłączony prawidłowo. Podejrzewam, że może być jakaś przerwa na kablu, jak można to sprawdzić? Dodatkowo po paru minutach od uruchomienia silnika zapala się kontrolka od ASR. Czy to może mieć wspólną przyczynę?
stffan
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 29 Lut 2012, 17:21
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Re: Passat B5 FL kontrolka zużycia klocków hamulcowych i ASR

08 Kwi 2012, 15:56

Po wymianie klocków należałoby podpiąć auto pod komp. a ASR się zapala bo masz błąd w układzie hamulcowym.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Rejestracja: 10 Lut 2009, 21:07
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Passat B5 FL kontrolka zużycia klocków hamulcowych i ASR

08 Kwi 2012, 17:47

do komputera podpinałem i problem tkwi w tym, że program nie widzi żadnych błędów;/
stffan
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 29 Lut 2012, 17:21
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Re: Passat B5 FL kontrolka zużycia klocków hamulcowych i ASR

08 Kwi 2012, 20:17

Nie wierze ponieważ jest to usterka którą komp. powinien zdiagnozować (na pewno to czujnik klocków hamulcowych) pozostaje kwestia w którym kole.
Jakim programem to sprawdzałeś vag com czy innym?
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Rejestracja: 10 Lut 2009, 21:07
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Passat B5 FL kontrolka zużycia klocków hamulcowych i ASR

10 Kwi 2012, 16:45

podpiąłem auto jeszcze raz do kompa (VAG) i wykazało mi błędy:
17678 i 17675 wtryskiwacz 4 i 3 przekroczona granica regulacji, brak osprzętu/ nie zwiazane z osprzętem, blad sporadyczny
18265 sygnał obciążenia błąd sporadyczny ABS

po skasowaniu tych błędów wskakują ponownie przy ponownym włączeniu silnika.

Wychodzi na to że problem leży w instalacji elektrycznej, przynajmniej wg mnie. Macie może jakieś inne pomysły/sugestie?

jak sprawdzić czy nie ma przerw na kablu?

pytania może banalne ale jestem laikiem w tych sprawach :(

będę wdzięczny za każdą rade.
stffan
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 29 Lut 2012, 17:21
Prawo jazdy od: 01 01 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poradnik kupującego #3 - BMW Serii 3 e46 (1998 - 2007) Poradnik kupującego #3 - BMW Serii 3 e46 (1998 - 2007)
    Geneza BMW Serii 3 o oznaczeniu producenta e46 w pierwszym roku produkcji oferowano wyłącznie w wersji sedan. Rok później dołączyło do oferty kombi, coupe oraz kabriolet. W 2000 roku zaprezentowano 3 drzwiowego kompakta, ...
    Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie? Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie?
    Obecnie rośnie zainteresowanie kierowców samochodami o dużej mocy i małym zużyciu paliwa. Aby sprostać tym oczekiwaniom rynku, wiodący producenci samochodów więcej uwagi poświęcają projektowaniu modeli wyposażonych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      S2020005