Peugeot 206- Problem z rozpoznaniem kabli.

19 Lis 2017, 11:55

Witajcie, od niedawna posiadam peugeota 206 2.0 hdi. Auto mocno zaniedbane, większość rzeczy silnikowych już naprawiłem i wymieniłem. Zabrałem się więc za radio, w związku z tym, że w aucie zamontowany był stary pioneer deh 2100r, bez wejscia na usb i z uszkodzonym czytnikiem płyt cd postanowiłem zainstalować coś nawet gorszego, byle miało aux i wejscie usb. Wybrałem model vordon ht 175bt. Chińszczyzna, nie stać mnie na razie na droższe. Problem polega na tym, że nie mogę z sukcesem podłączyć elektryki radia. Mam 4 grube kable które na pewno są od elektryki, czarny najprawdopodobniej to masa, co do pozostałych nie mam pewności.

Głośniki zrobiłem, z tym nie było większego problemu, ale test zrobię dopiero jak odpale radio.

Kolory wychodzace z auta to czarny, biały, żółty i niebieski.
Jakieś sugestie?
Piottr
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 10 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 206
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Lis 2017, 12:26

To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2017, 12:29

Dzięki, już wcześniej zapoznałem się z tym i kilkoma innymi instrukcjami. Niestety, mimo kilku prób podłączenia radio nadal nie działa. Mam wrażenie, że jakis" specjalista" powstawial byle jakie kable i teraz ja sie musze z tym bujać.
Piottr
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 10 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 206
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Lis 2017, 12:32

Bezpiecznik od radia sprawdzałeś? Weź probówkę i sprawdź na którym kablu masz plus
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2017, 12:37

Faktycznie nie pomyślałem o bezpieczniku. A po miernik zaraz skocze do sklepu. Łudziłem się, że obejdzie sie bez.
Piottr
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 10 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 206
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Lis 2017, 12:41

Multimetr to w sumie podstawa jak ktoś trochę majsterkuje, dużo ułatwia a koszta niewielkie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Lis 2017, 13:18

Pomierzylem, 12v wychodzi mi tylko na niebieskim kablu przy przekreconym kluczyku
Piottr
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 10 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 206
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Lis 2017, 13:26

Zmienilem wlasnie bezpiecznik od radia, mam teraz napiecie również na bialym kablu. Tez po przekreceniu kluczyka

Z tego co udalo mi sie ogarnac: niebieski daje napiecie na antene wiec nas nie interesuje za bardzo, bialy napiecie, na zoltym napiecia nie bylo, ale wymienilem jeszcze jeden bezpiecznik i wyswietla mi 12v
Teraz tylko to podlaczyc.
Ostatnio edytowany przez Piottr, 19 Lis 2017, 13:51, edytowano w sumie 1 raz
Piottr
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 10 10 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 206
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Lis 2017, 13:51

Czyli jeden z nich to podtrzymywanie pamięci, zrób teraz według schematu i będzie grało
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4