Peugeot 308sw (2010)- błotnik ten sam co w 308?

Peugeot 308sw (2010)- błotnik ten sam co w 308?

30 Maj 2015, 10:39

Jestem bardzo świeżym kierowcą i ostatnio miałem małą przygodę, która skończyła się uszkodzeniem błotnika (przedni lewy, tylko karoseria). Zacząłem szukać w internecie części i znalazłem kilka różnych ofert. Oferty dla kombi (sw) były średnie, najbardziej atrakcyjne okazały się oferty dla zwykłego sedana. Gdy zacząłem porównywać zdjęcia wydawało mi się, że przód w obu wersjach jest zupełnie taki sam i różnią się tylko tyłem. Zastanawia mnie, czy te części w obu wersjach są takie same i mogę kupić błotnik do 308.
Zacho
Obserwowany

Auto: Peugeot 308 sw

Re: Peugeot 308sw (2010)- błotnik ten sam co w 308?

31 Maj 2015, 15:02

Ciężko tak na oko stwierdzić, czy błotnik będzie pasował. Może być tak, że będzie, a może być tak, że nie będzie. Najlepiej porównać osobiście patrząc na oba i porównując uchwyty, itp. Najlepiej zrobiłbyś, gdybyś zdemontował swój i pojechał zobaczyć ten od hatchback'a.
Możliwe, że nie będzie pasował, dlatego też cena za błotnik do kombi jest wyższa.
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - trwają poszukiwania.
kkamykk
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai i40
Silnik: 1.6 GDI 135KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Hyundai Elantra - europejska premiera nowego modelu Hyundai Elantra - europejska premiera nowego modelu
    Podczas tragów motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu Hyundai zaprezentował całkowicie nowy model Hyundai Elantra. Była to pierwsza we współczesnej historii targów europejska premiera modelu, co sprawiło, ...
    Volkswagen Amarok 4MOTION Volkswagen Amarok 4MOTION