Pierwszy samochód do 16~17 tyś

17 Sie 2023, 22:07

Dzień dobry!
Jestem niestety zielony w auta, a szukam czegoś na pierwszy samochód. Szukałem głównie aut polecanych, przez znajomych mechaników, na YT czy tutaj. Wytypowałem kilka egzemplarzy i prosiłbym o sprawdzenie czy opłaca się w ogóle jechać.

Nie będę jeździł tras, najwyżej 30km, ale to rzadko, częściej 3-4km więc raczej benzynka będzie ok. Wyposażenie nie jest ważne, o ile jest klima, elektryczne lusterka i radio. Mogą być trzy czy pięć drzwi, bez różnicy. Ważne by dowiozło mnie z punktu A do B

[link do oferty na Olx wygasł]

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/s ... A.html#map

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/t ... FK96G.html
[link do oferty na Olx wygasł]

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/s ... FHYV9.html

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/a ... FJZov.html
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/a ... FGU3c.html
adamczyk1
Nowicjusz
 
Posty: 13

18 Sie 2023, 06:46

adamczyk1 napisał(a):Mogą być trzy czy pięć drzwi, bez różnicy.


Piszesz tak tylko dlatego, że nie "zmagasz się" na co dzień z autem 3d :mrgreen:


Ten ceed bardzo fajnie wygląda
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2423
Przebieg/rok: >50tys. km

18 Sie 2023, 07:16

adamczyk1 napisał(a):Wytypowałem kilka egzemplarzy i prosiłbym o sprawdzenie czy opłaca się w ogóle jechać.


Jak zdążysz to jedź ogladać corolle tą z 2005r bo jest po lifcie czyli najfajniejsza opcja corolli. Bije silnikowo na głowę skodę i audi a do tego jest bezpieczniejsza dla kieszeni.

Zrób szybkie ruchy bo jak nie ma rdzy a stan techniczny rokuje to szybko się sprzeda.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10345
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Sie 2023, 08:06

Ok, dzięki :) , będę dzwonił jak wrócę do domu, jeśli dobrze pójdzie to jutro podjadę.

A czy któraś z innych ofert jest warta uwagi, czy nie bardzo?
adamczyk1
Nowicjusz
 
Posty: 13

18 Sie 2023, 08:50