Pierwszy samochód

Pierwszy samochód

13 Lip 2016, 21:10

Mam problem niedługo czeka mnie zakup pierwszego samochodu bądź moge go kupić zanim zrobie prawo jazdy. Budżet całościowy mam do 3 tys. Chciałbym żeby coś cieszyło w tym samochodzie a nie był typu multipla i przerażało swoim wyglądem. Czekam na propozycje i zapraszam do rozmowy :) Taka podpowiedź podoba mi sie bardzo Ford Puma lecz jest drogi no i lekko za sportowy jak na pierwsze autko.
Zawai
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 Lip 2016, 21:06
Prawo jazdy od: 14 08 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam

Re: Pierwszy samochód

13 Lip 2016, 21:26

Przerabiałem to rok temu, Puma jest strasznie ciasna i plastikowa oraz babska. Celuj w swoim budżecie na coś w dobrym stanie, a nie czy jest sportowe. Masz taki budżet że średnio możesz sobie pozwolić na utrzymanie "sportowego" auta. Skąd jesteś i z tego co widzę to prawko dopiero masz zamiar zdać.

Jesteś młodym kierowcą (tak jak i ja) i jeszcze sobie kupisz sportowe auto. Fajnie jest pochwalić się przed kumplami ale jeszcze lepiej jest zapanować nad całym potencjałem auta
Hado
Początkujący
 
Posty: 127
Rejestracja: 31 Sty 2015, 01:18
Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy od: 09 11 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Toyota Celica VII
Silnik: 1.8 VVTI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Pierwszy samochód

14 Lip 2016, 00:01

Mieszkam w Warszawie. Sportowe auto by było tylko po to żeby ucieszyć oko bo nie stać mnie na płacenie non stop mandatów za przekraczanie prędkości ale jednak na benzynke mam troche tak że nie martwił bym sie ile pali. Fajnie by było jak by miało ładne wnętrze bo jednak co to jest w sirodku najbardziej cieszy tego który prowadzi bo nie obchodzi mnie to co widzą inni ale tak jak wspomniałem nie multiple itp.
Ps. żeby nie było tak że jak sie jedna rzecz w nim popsuje to auto na szrot bo naprawa będzie kosztowała 4/5 tys. Słyszałem coś o golfach 4 bądź 3 fajne mi sie wydają i słyszałem że bardzo tanie w utrzymaniu.
Zawai
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 Lip 2016, 21:06
Prawo jazdy od: 14 08 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam

Re: Pierwszy samochód

14 Lip 2016, 00:35

Najpierw zrób prawko a potem kup auto i druga rzecz w tym budżecie nie ma co wybrzydzać co do modelu tylko brać to co jest w najlepszym stanie..

Golf IV do 3k? ... :lol:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 33199
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Pierwszy samochód

14 Lip 2016, 02:41

Jakiś konkretny silnik do golfika polecasz? Jakieś oferty od prywatnych właścicieli też jak by ktoś miał ochote to bym poprosił. Szukam jak narazie poglądowo amoże trafie przez czas robienia prawa jazdy na jakąś okazje.
Jakieś inne jeszcze propozyje?
Zawai
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 Lip 2016, 21:06
Prawo jazdy od: 14 08 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam

Re: Pierwszy samochód

14 Lip 2016, 10:07

Za 3k kupuje się coś co jeździ, hamuje, skręca, nie jest pordzewiałe zbytnio, ma ważne OC i przegląd, który przeszedł jak należy. Fajnie jak ma opony zdatne do jazdy.
Nie ma co się zastanawiać nad modelem tylko przeglądać wszystkie.
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 13242
Zdjęcia: 96
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak dobierać i wymieniać wycieraczki samochodowe? Jak dobierać i wymieniać wycieraczki samochodowe?
    Polecam fajny poradnik dotyczący doboru i wymiany wycieraczek. Załączam również filmik Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów wycieraczek, różniących się od siebie typem mocowań, długością piór, ...
    Kuba Przygoński - świetny początek sezonu 2016 Kuba Przygoński - świetny początek sezonu 2016
    Kuba Przygoński ma za sobą intensywny sportowy weekend. Pierwsza runda Driftingowych Mistrzostw Polski zbiegła się w czasie z Orlen Warsaw Marathon, w którym Przygoński także chciał wziąć udział. To zaowocowało prawdziwym ...

  •  
    • Krzysztof Jankowski JANKES robi zdjęcie
      Jak widzimy drogę przed samochodem, nasz wzrok
      7f
      "Szkoda" - wiejski tuning