Po przekręceniu kluczyka cisza i brak kontrolek

po przekręceniu kluczyka cisza i brak kontrolek

09 Mar 2012, 01:16

Zacznę od początku mam audi 100 1,9 gażnik + LPG. Objawy są takie iż po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, nawet kontrolki się nie świecą na stacyjce a przysiad napięcia jest taki że wskazówka sekundnika zegarka zatrzymuje się. Po kilku próbach czasami pojawią się kontrolki ale dalej ciśża. Proszę o wskazówki za co się zabrać.
JACHU44
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 09 Mar 2012, 00:39
Prawo jazdy od: 17 08 1985
Auto: AUDI 100

Re: po przekręceniu kluczyka cisza i brak kontrolek

09 Mar 2012, 08:48

JACHU44 napisał(a): Proszę o wskazówki za co się zabrać.

Sprawdz połaczenie przewodów/klem/z akumulatorem...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 5332
Rejestracja: 09 Mar 2010, 20:16
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

Re: po przekręceniu kluczyka cisza i brak kontrolek

10 Mar 2012, 00:46

To w pierwszej kolejności sprawdziłem, ale oczyszczę jeszcze klemy i sprawdzę połączenie masowego do budy. Nie wspomniałem jeszcze że przed tą usterką miałem problem z brakiem mocy - raz była moc i zaraz 20km/h i na benie i na gazie a potem auta już nie mogłem odpalić ponieważ akumulator padł a na drugi dzień gdy próbowałem odpalić go na drugim akumulatorze pojawiła się omawiana usterka.
JACHU44
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 09 Mar 2012, 00:39
Prawo jazdy od: 17 08 1985
Auto: AUDI 100

Re: po przekręceniu kluczyka cisza i brak kontrolek

11 Mar 2012, 18:02

Myślę, że akumulator, którym próbujesz uruchomić silnik jest w pełni sprawny, tzn jest naładowany, czyli ma prawidłową gęstość elektrolitu oraz prawidłowe napięcie?
Sprawdz miejsce, gdzie jest przykręcony przewód masowy do karoseri o którym wspominasz. Sprawdz też przewód plusowy z aku do rozrusznika.
Następnie sprawdz, czy jest dobry przewód, kóry łączy karoserię z silnikiem.
No i pozostaje jeszcze sama stacyjka, a dokładniej jej styki - mogą być wypalone.
No i ostateczność - przepalone, urwane przewody zasilające stacyjkę.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14453
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Miejski model w nowej odsłonie - Skoda Citigo Miejski model w nowej odsłonie - Skoda Citigo
    Na wiosnę 2017 roku najmniejszy model Škody zyskuje zmodernizowany przód nadwozia oraz zmiany we wnętrzu. Nową twarz modelu buduje przeprojektowana maska, grill oraz zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgłowe, ...
    Dlaczego trzeba robić okresowe przeglądy klimatyzacji? Dlaczego trzeba robić okresowe przeglądy klimatyzacji?
    Przeglądy okresowe są konieczne do prawidłowego funkcjonowania układu i wykonywać powinno się je co pół roku lub min. raz w roku. Układ klimatyzacyjny jest napełniony określoną ilością czynnika chłodzącego (gazu), ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      Autosacrum 2009
      S2020005