Polonez Caro 1.5 na gaźniku spadek mocy

07 Lut 2009, 14:52

witam mam poloneza caro 1994r na gazniku + LPG strasznie wolno sie zbiera i stracil na mocy dodam ze pływak w gazniku wymieniony jak i dysze, pompa paliwa wymieniona, alternator nowy,filtr powietrza wymieniony. Co to moze byc moze ktos juz mial taki problem dzikuje z góry:)
adas080988
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Miejscowość: Chorzów
  • 07 Lut 2009, 16:00

    Jesli problem taki występuje zarówno na benzynie jak i na gazie to raczej nie ma to nic wspólnego z któryms z układów paliwowych.Nie mamy zadnych informacji jak zapala i jak silnik pracuje.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8477
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    07 Lut 2009, 16:10

    Wyreguluj zawory i sprawdz ciśnienie sprężania - pod warunkiem,że objawy są na obu paliwach.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    07 Lut 2009, 16:24

    silnik chodzi idealnie na wolnych obrotach tylko slabo sie zbiera tak jak by go cos trzymalo a jak chcesz przyspieszyc szybciej z miejsca np na skrzyzowaniu to szarpie masakra co to moze byc??? auto zapala z rana musze krecic z 5 sekund i zapali:)
    Ostatnio edytowany przez adas080988, 07 Lut 2009, 16:33, edytowano w sumie 1 raz
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Miejscowość: Chorzów

    07 Lut 2009, 16:27

    dodam jeszcze ze jest tak tylko na benzynie;/ i w dodatku strzela w gazniku jak jade rano do pracy z 5 razy strzeli i przestaje a po 2 tyg filter powietrza jest do wymiany bo jest caly okopcony i troche z oleju w dodatku jeden gar czysty a drugi brudny, swiece nowe ,filter powietrza tez, pompa paliwowa,i plywak w gazniku
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Miejscowość: Chorzów

    07 Lut 2009, 16:55

    Czyli na gazie nie ma żadnych problemów?Czy też słaby?!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8477
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    07 Lut 2009, 16:58

    tez słaby jak by cos trzymało i te strzelanie na benzynie w gazniku jak silnik jest zimny:(
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Miejscowość: Chorzów

    07 Lut 2009, 17:05

    Jeśli przewody zapłonowe też masz nowe to nie pozostaje tobie nic innego jak zastosować się do rad Moderatora.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8477
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    07 Lut 2009, 17:11

    przewody zapłonowe sa dobre wyciągniete z poloneza od kolegi u kturego chodziło idealnie wszystko tylko oddał go na zlom z braku oc a ja przewody wziołem:)
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Miejscowość: Chorzów

    07 Lut 2009, 17:19

    Jesli napewno przewody nie świecą w nocy:))) :lol: to wszystko wskazuje na zawory lub cisnienie spręzania!Pozdrawiam!!!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8477
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    07 Lut 2009, 19:43

    Sprawdż przewód ( w zielonej koszulce ) łaczący aparat zapłonowy i moduł zapłonu . Lubi się ukruszyć w samym aparacie przy cefce . Jak masz problem w ocenie to go wymień .
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4728
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    07 Lut 2009, 20:08

    dzikuje sprawdziłem kable ale mam tylko brazowy biały i czarny??? wiec nie wim który to:/ chyba juz go ktos wczesniej wymieniał tak mi sie zdaje i nie wrzucił zielonego kabla tylko obojetnie jaki a ja nie mam pojecia ktury to z Góry dziki za pomoc
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Miejscowość: Chorzów

    09 Lut 2009, 21:54

    jak juz wspomniałem wymieniłem filtr powietrza a wczesniej jak był stary to miałem gary brudne ze masakra miałem je czysciac ale wsadziłem nowy filtr powietrza i po 1 dniu jazdy przejechałem 280km i powiem wam ze jak chciałem dzisiaj czyscic gary to sie zdziwiłem bo zrobiły sie czyste jak łza ani grama smug ani brudu jak to mozliwe??? wiec filter sam mnie wyręczył auto lepiej sie zbiera ale dalej prubuje zgaznas przy ruszaniu trzeba wcisnac wiecej gazu co jeszcze moge zrobic??
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Miejscowość: Chorzów

    09 Lut 2009, 23:08

    A sprzęgło masz dobre?
    NFSU9
    Aktywny
     
    Posty: 335
    Miejscowość: WWA
    Auto: 350z
    Silnik: 3.5v6 300km

    11 Lut 2009, 16:31

    kolego nie słuchaj głupot jeżeli kabel owszem w zielonej koszulce od modułu do aparatu zapł. nie jest przerwany -biały lub czarny to zostaje ustawienie zapłonu Ja też coś takiego miałem przy karówce
    witek089
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 31
    Miejscowość: PODKARPACIE