Poślizg nadsterowny

29 Gru 2014, 20:58

Witam, od pewnego czasu jeżdze bmw e39 i troche się bawiłem, uczyłem jak sie wyprowadza auto z pośligzu i wszystko fajnie szło do czasu gdy był zakręt w prawo bardzo ostry, praktycznie z 0 predkosci ruszam i krece, czuje że mi ucieka tył to kontruje i dodaje gazu i bez reakcji( może dlatego że było lekko z górki) ale stąd pytanie czy lepiej skontrowac i dodac gaz czy tylko kontrowac bez gazu? czy dodanie gazu nie pogłębi poślizgu?
Jak tył ucieka to kontrowac i dodac gazu czy nie dodawać go lepiej?
Podtlenek LPG is My Lover <3 :D
piotrekp132
Początkujący
 
Posty: 72
Miejscowość: Dallas
Prawo jazdy: 08 03 2013
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Bmw e39
Silnik: 523i (197km :D )
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

29 Gru 2014, 22:47

Możesz dodawać nadal, ale nieco mniej. Ćwicz w bezpiecznym miejscu i w miarę ogarniesz. Grunt to nie robić agresywnych zmian gazu typu włącz/wyłącz...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

22 Sie 2016, 10:47

gwaltowne, pelne odjecie gazu moze poglebic poslizg tak samo jak jego dodanie. najlepiej delikatnie i odrobine ujac gaz
jacobs
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 14 04 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Honda Civic Tourer
Silnik: 1.8 142KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Trzymaj się swojego pasa!
    Jazda po wyznaczonym pasie ruchu to podstawa bezpiecznego pokonywania zakrętów. Wyjeżdżanie kierowcy poza jego pas grozi zderzeniem czołowym. Wiele osób zapomina również, że mają obowiązek trzymać się ...