Probe, mx3, Prelude, hyundai jako coupe do 10k

Probe, mx3, Prelude, hyundai jako coupe do 10k

22 Lip 2009, 17:29

Cześć, kupuje samochód i jestem już pewien że moim samochodem będzie:

Ford Probe 1992 - 1998- Kusi mnie silnik 2.5 ale nie jestem pewien czy go utrzymam chodź nie myślę o tym słysząc jak ta v6 chodzi, duży bagażnik, no i piękny samochód. Mocy ma 164KM, silnik 2.0 118 KM. Konstrukcja bardo udana, wyczytałem że samochód to mazda pod znaczkiem forda, czyli bezawaryjność itp.

Mazda Mx 3 1991 - 2000 - także chciałbym z silnikiem v6 o pojemności 1.8, również piękny samochód chodź mniej mi się podoba od forda probe'a, kusi natomiast tak samo v6, nowoczesny wygląd no i tańsze ubezpieczenie niż w fordzie 2.5 :). 1.8 V6 ma 130KM. jest jeszcze 1.6 107KM

Honda Prelude 1991 - 1996 - Zachwyca wygląd i jak już to brałbym z silnikiem 2.0 133KM

Hyundai Coupe 1996 - 2001 - "Mimo że" Koreańczyk to jest to bardzo udana i bezawaryjna konstrukcja i poza tym bardzo ładnie wygląda i byłby to chyba najoszczędniejszy z tych samochodów ponieważ kupiłbym 1.6 115 KM

Także proszę was wszystkich o pomoc w tym jakże ciężkim wyborze. Samochodem jeździł będę nie wiele ale codziennie. Będzie to mój 1 samochód. Dodam że u mnie wygląda to tak.
1. Ford
2. Mazda
3. Hyuindai
4. Honda
wladekreno
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 22 Lip 2009, 17:05
Miejscowość: Poland

22 Lip 2009, 17:43

Witam.
Opinię mogę wyrazić tylko co do Mazdy i tego silnika w niej, o reszcie nie wiem nic więc herezji głosił ni będę.
Mój dobry kolega, zajmuje się troszkę prywatnie wyszukiwaniem ciekawych ofert w niemczech, francji, holandii ( mowa oczywiście o samochodach ). Następnie jedzie po nie, kupuje, rejestruje w Polsce, i sprzedaje lub zostawia sobie jeśli auto jest fajne i młodsze od posiadanego przez niego obecnie.
Jakieś pół roku temu właśnie ściągnął taką Mazdę niebiesko - srebrną z tymże silnikiem i powiem Ci tak ze startu to może i fajnie ciągnie ale na dwóch ostatnich biegach nie czuć kompletnie tej mocy, pokusiłbym się o stwierdzenie nawet że moja Caravelka lepiej ciągnie na piątym biegu niż ta Mazda. Różnica w mocy to 20 koni na moją korzyść ( Mazda 130 z ogonkiem a mój VW 150 koni w TDI) jednak różnica w masie i oporach powietrza znacznie wypada na moją niekorzyść w trakcie jazdy. Może to tylko moje odczucie ale takie mam wrażenie.
Ładna owszem bo jest.
stasiowski121
 

23 Lip 2009, 09:22

Ford to rzeczywiście udana i w miarę bezawaryjna konstrukcja mój kolega posiada go drugi rok i jakoś nie narzeka wymienia tylko te części które ulegają naturalnemu zużyciu.
A co do komfortu jazdy to z tyłu trochę mało miejsca ( zresztą w mazdzie, hondzie, i hyundaiu także jest jego mało ) ale w końcu to samochód "ala sportowy". królem prostych też nie będzie ale mimo to ja i tak bym stawiał na niego chociażby dlatego że części zamienne są tanie i łatwo dostępne
szybki200
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 294
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 02 Lip 2009, 10:40
Miejscowość: z daleka

31 Lip 2009, 00:48

Mówisz o Fordzie z silnikiem 2.5 czy 2.0 ?
wladekreno
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 22 Lip 2009, 17:05
Miejscowość: Poland
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    MITSUBISHI Concept CA-MiEV - podmiejski samochód elektryczny MITSUBISHI Concept CA-MiEV - podmiejski samochód elektryczny
    Po analizie wyników trzyletnich badań zadowolenia użytkowników modelu i-MiEV (2009) oraz za sprawą rozwoju technologii akumulatorów i elektrycznych układów napędowych, firma MMC rozważa obecnie ...
    Manewr skrętu na skrzyżowaniu Manewr skrętu na skrzyżowaniu
    Manewr skrętu – kierowcy często nieprawidłowo wykonują ten manewr, nie dostosowują prędkości, nie biorą pod uwagę warunków pogodowych i zapominają o zatrzymaniu się, gdy skręt jest warunkowy. "Po pierwsze, przed ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009
      S2020005