Sportowe coupe za 5-6 tys zł ! Eclipse, Prelude, Probe ?

Sportowe coupe za 5-6 tys zł ! Eclipse, Prelude, Probe ?

08 Mar 2009, 13:12

Cześć jako, że jestem młody pomyślałem, że koniec ze statecznymi samochodami. Do tej pory miałem Clio i Tico więc wiecie takie nijakie dupowozy, a mam 20 lat więc chyba zmieniam orientacje samochodową. Chciałbym kupić coś sportowego w cenie do 6 tys. Wpadły mi w oko następujące samochody:

Ford Probe
[link wygasł]

Honda Prelude
[link wygasł]

Mitsubishi Eclipse
[link wygasł]

Nissan 200SX
[link wygasł]

VW SCIROCCO
[link wygasł]

Wiem, że wszystkie samochody to już leciwe staruszki ale jednak mają coś w sobie. Mam nadzieję, że pomożecie mi w wyborze albo dacie własne propozycje bo szczerze mówiąc kupuję oczami i nie znam się za bardzo na takich samochodach.

:wink:
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

Re: Sportowe coupe za 5-6 tys zł ! Eclipse, Prelude, Probe ?

08 Mar 2009, 13:15

fajne wozidełka wybrałes kolego.najbardziej podoba mi sie eclipsa i ford.ale jesli chodzi o niezawodnosc to honda wygrywa.
matttias1234
Zaawansowany

Miejscowość: Dolnyśląsk

08 Mar 2009, 19:29

No i co nikt nie pomoże ?
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

08 Mar 2009, 20:03

Ja bym brał Probe, fajny samochód, opływowa linia, super się prowadzi, tylko nie wiadomo czy nie katowany.

Honda też PODOBNO zadbana, igiełka, ale ten fotel wytarty po 174 kkm to podejrzany mi sie wydaje...

Sirocco to juz mało efektowny, stary samochód, "kanciak" no i piec ma słaby 115 KM :/
Trabant-moj mały świat...
Hajs
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość

08 Mar 2009, 21:27