Reprezentacyjne, dynamiczne, 70k

20 Kwi 2014, 19:56

Witam,
Do tej pory jezdzilem s60, pora na zmiane. w zasadzie tak jka w temacie, cos reprezentacyjnego, dobrze wyposazonego, dynamicznego, benzyna lub diesel , gaz odpada.
rocznik, tutaj pierwsze pytanie, jest sens kupowac cos starszego np z 2004 ale fajniejszego czy np skupic sie na czyms mlodszym ale mniej wypasionym? co do ekspolatacji nie bede oszczedzal ale wiadomo, wolalbym nie naprawiac czegos co chwile za astronomiczne sumy tylko w aso..."
kilka propozycji do oceny

1) cayenne

2) a8

3) x5

4) superb
ktore z tych warto jechac obejrzec? nieukrywam ze najbardziej z nich podoba mi sie cayenne , jak bd z utrzymaniem? drugie jest x5 a pozniej ex equo skoda i a8

pozdrawiam!
dziękuje!


///
usunąłem link numer 3 - przekierowywanie na strone o logowaniu sie i o grach.
Barol.
piszon123
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 19 01 1991
Auto: Civic
Silnik: 2.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Kabriolet
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1930

20 Kwi 2014, 20:15

najtańsza w serwisie będzie skoda choć do rewelacyjnych pod względem trwałości nie należy
jak nie chcesz zostawiać dużych kwot w ASO to pozostałe 3 tu nie pasują
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Kwi 2014, 20:16

ale czy o tej skodzie mozna powiedziec to wszystko? reprezentacyjna, dynamiczna, godnie wyposazona? ile wiecej bd zostawial na to x5 czy cayenne?
piszon123
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 19 01 1991
Auto: Civic
Silnik: 2.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Kabriolet
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1930

20 Kwi 2014, 20:18

Skoda reprezentacyjna nie jest, bo to... Skoda. Dynamiczna powinna być, ładnie wyposażona też.
Musisz sprawdzić ceny części, bo ich sam nie znam ale Cayenne tanie nie będzie.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Kwi 2014, 21:31

A może jakiś Lexus?
RX czy coś bardziej przypominające limuzynę?
Może mniejszy CT?
subb0
Aktywny
 
Posty: 319
Miejscowość: GDAŃSK / WARSZAWA
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Corolla E12
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

20 Kwi 2014, 23:37

haha, SZKODA a nie skoda... superb w limuzynie... co to za limuzyna która pod maską może mieć nawet 1.4? :cry:

cayenne'y są super, planuje zakup S lub Turbo i to najlepiej drugiej generacji, Ty zaprezentowałeś pierwszą generacje, a8 też jest super, bmw x5 odpada, raz, że nowsze są drogie to dwa, dostają po d... od cayenne'a, a zasada posiadania cayenne'a jest na zasadzie jak dbasz tak masz ;) ja dbałem o swojego turbo s 1 generacji jak mialem go przez pol roku i nic sie nie dzialo, frajda z jazdy, do tego każdemu znajomemu opadała kopara po mojej odpowiedzi na pytanie czym jezdzisz? porsche :twisted: więc... albo A8 albo Cayenne, nie przejmuj się rocznikami, najnowsze co tu dałes to superb, ale to śmieć haha, jakość wykonania w superb do pięt niedorasta jakości wykonania i wyposażeniu w A8 i Cayennie, Cayenne prowadzi się rewelacyjnie, ale na zakrętach czuć że jest troszke ciężkawe :P na dynamike nie będzie co narzekać, ale chyba powinieneś wychaczyć Turbo w tej cenie, 1 generacja jakoś mi nie przypada do gustu, druga owszem, jak wyhaczę Turbo S'a drugiej generacji w przystępnej cenie to biere, pomyśl czy wolisz reprezentacyjną limuzynke czy eleganckiego SUV'a i zadecyduj, w obu będziesz miał gangsterski wizerunek :twisted:
obejrzyj wszystkie częsci Transportera ze stathamem to polecisz ile sił w nogach po A8...
wpadłem tez na pomysł S klasy, chociaż wydaje mnie się że trudno będzie znaleźć W221 w takiej cenie, jeździłem też sporo ML'em 350 W164 w benzynie na lpg i nie narzekałem, zadowolony byłem, autko praktycznie w miejscu zawracało :D trochę wnętrze potem skrzypiało ale to nic, układ kierowniczy super, ale cayenne daje więcej frajdy
Ostatnio edytowany przez Entuzjasta, 20 Kwi 2014, 23:44, edytowano w sumie 1 raz
Entuzjasta
Nowicjusz
 
Posty: 24
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mercedes-Benz C63 AMG
Silnik: 6.2 V8 457KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

20 Kwi 2014, 23:39

Może auta tego pokroju:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Kwi 2014, 23:47

ten Lexus odpada ziomeczku, jest nudny... żadna rewelacja, a ten Dżaguar coś nie za tani? A8 i tak biję go na głowe.
Entuzjasta
Nowicjusz
 
Posty: 24
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mercedes-Benz C63 AMG
Silnik: 6.2 V8 457KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

21 Kwi 2014, 00:49

Pod jakim względem X5 dostaje od Cayenne? Przecież to technicznie VW... Touareg. Pytam, bo w testach X5 było górą generalnie. A podniecanie się Porsche Cayenne, bo to Porsche to trochę jak podniecanie się opartym na mondeo Jaguarem X - type... bo to Jaguar.

Ps. Po obejrzeniu Transportera (pierwowzoru) to raczej po E38 bym poleciał. :wink:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

21 Kwi 2014, 01:39

technicznie VW? może ktoś uważa, ciut podobne jest do Touarega ale nie ma od niego nic, skrzynia własna, silniki własne...jedynie co Cayenne łaczy z Touaregiem to przynależność do VAG, no chyba, że o czymś nie wiem? płyte podłogową? Cayenne jest najmniej awaryjny, jest lepiej wyposażony, ma lepsze silniki.Porsche to jedne z najbardziej niezawodnych jeśli nie najbardziej niezawodne auto na świecie czy się to komuś podoba czy nie. Tego niestety nie można powiedzieć o BMW, przynajmniej to forum, różne inne forum(jak i BMW-klub.pl) i moja wiedza życiowa świadczy o tym a konfrontacje Cayenna z VW... Tak się składa że miałem przyjemność jechać i Cayennem i Touaregiem jako kierowca i stwierdzam, że to naprawde dwa różne światy...
Entuzjasta
Nowicjusz
 
Posty: 24
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mercedes-Benz C63 AMG
Silnik: 6.2 V8 457KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

21 Kwi 2014, 02:02

Tylko martwi mnie czy czesci do cayenne nie beda windowane do gory tylko dlatego ze to porsche i czy niebeda osiagaly astronomicznych cen, generalnie czy tez naprawy cayenne sa na tyle skomplikowane ze zawsze aso?

spalanie mnie nie przeraza a nie ukrywam z eod limuzynki bardziej bym wolal chyba suva ;) tymbardziej sportowego :D serce podpowiada porsche, rozum superb ale szkoda mi tyle kasy wydac i jezdzic...skoda...
piszon123
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 19 01 1991
Auto: Civic
Silnik: 2.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Kabriolet
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1930

21 Kwi 2014, 02:06

co do propozycji ktore padly wyzej a mianowicie jaguar i lexus, gdybys je chcial to przypatrz sie uwaznie gdzy sa z usa a to najczesciej oznacza walek..

z aut ktore zaproponowales x5 po lifotwego nei dostaniesz a przed lifotwe to jednak stara buda, 60-70k za auto stylistycznie z np 2000 roku? lipa.
z tych wszytskich aut najbardzije podoba mi sie cayenne, jest neisamowite, sam bym chcial ale wiadomo...

prestiz, radosc i cena na poziomie 50k zachecaja, niby marzenia sa po to aby je spelniac, ale wydac 50k to raz, a ubezpieczyc to, zalaz srednio z 18L na 100km, kupic jakies opony, z kazd apierdola jezdzic do aso, wymiana amortyzatoow 10k.... poprostu trzeba dobrze zarabiac;)
Nethann
Aktywny
 
Posty: 274
Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

21 Kwi 2014, 07:36

Entuzjasta napisał(a):ja dbałem o swojego turbo s 1 generacji jak mialem go przez pol roku i nic sie nie dzialo


Hmmm bardzo dużo masz do powiedzenia jak na pół roku użytkowania... i chyba wkradły Ci sie pewne przekłamania...
Cajenek jest na płycie podłogowej wieśwagenka, silniki pochodzą z wieśwagenka, są różne ale nawet można spotakać takie superaśne syfki jak VR6 z golfa...a może 3,6 V6 coś Ci przypomina :ok:
Twierdzisz że graty są inne to jeszcze raz sprawdź na czym polega różnica twarożek/cajen...

Co do samego cajena to ceny serwisu z kosmosu, spalanie z kosmosu szczegónie V8 a do tego przed lfty cajen1 mega awaryjne...

Sądzę że to są ważne sprawy szczególnie że ktoś ma budżet średnio wypasionego golfa...
Więc jego chęć pokazania czegoś czego się nie ma czyli kasy w przypadku porsche może sie źle skończyć...bo po przygodzie z tym autem trzeba będzie szukać wypasionego logana :D

X5 jest mniej spektakularna ale bezpieczniejsza dla kieszeni. :D

Ogólnie fajne auta ale trzeba mieć kaskę na jazdę nimi... :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11184
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Kwi 2014, 09:24

Entuzjasta - piszesz bzdury zwyczajnie, szybki już Ci wyjaśnił jak jest naprawdę. :) Radzę również poczytać trochę testów SUVów i zobaczyć jak wypada w nich Cayenne z X5...

W podobnych latach produkcji tak to wyglądało jeżeli chodzi o osiągi:

http://www.zeperfs.com/en/duel2666-3154.htm
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

21 Kwi 2014, 10:35

po stylu wypowiedzi i wciskaniu ciągle "haha" strzelam, że entuzjasta to jakiś gówniarz w szortach, co nie wie co z pieniędzmi robić i tylko by szpanował, a o autach nic nie wie ;) Cayenne jest technicznie oparty na VW jak pisze jiGsaw
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010