Rok produkcji , rok modelowy a data pierwszej rejestracji

09 Mar 2021, 08:44

Cosmo to chyba najbogatsza wersja chodź ja w przypadku insigni różnie z tym miałem.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 12838
Zdjęcia: 90
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: e36, M3, C5 x7

09 Mar 2021, 08:56

bonifacy napisał(a):Chodzi o opla.A wybiegnę trochę poza temat i zapytam czym się różni wersja wyposażenia cosmo od enjoy. Widzę że są ogłoszenia że cosmo a po rozkodowaniu VIN wychodzi że jednak enjoy. Więc ?


Więc zapewne handlarz wpisał cosmo żeby klienta przyciągnąć :happy: tak jak większość audi to sline
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6633
Przebieg/rok: >50tys. km

09 Mar 2021, 09:05

Invi napisał(a):tak jak większość audi to sline
w autach niemieckich sam konfigurujesz sobie auto, możesz sobie same nakładki na progi zamówić s-line, nie ma tu określonego rodzaju wyposażenia dla s-line, kiedyś kiedyś było ale już od dawna nie ma
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 12838
Zdjęcia: 90
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: e36, M3, C5 x7

09 Mar 2021, 19:18

bonifacy napisał(a):Widzę że są ogłoszenia że cosmo a po rozkodowaniu vin wychodzi że jednak enjoy. Więc ?

W Polsce to Wszystkie są Cosmo :lol: Tak jak Audi S-Line :lol: więcej jak wypodukowano.

Cosmo to tylko opcja wyposażeniowa, przeważnie Inne Fotele, Felgi dodatki....Aczkolwiek tych dodatków może być mniej lub więcej , zależy też z jakiego rynku auto,
Czasami biedniejsza wersja może mieć ksenony (bo ktoś doposażył)
A Cosmo zwykłe lampy
Itp, Itd
Tu jedna z moich Cosmo które miałem a wyglądały tak
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2103
Miejscowość: małopolskie

09 Mar 2021, 19:28

Ja miałem Cosmo bez ksenonów i szyberdachu :o
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 12838
Zdjęcia: 90
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: e36, M3, C5 x7
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zaglądamy do warsztatu - renowacja klasycznej Toyoty 2000GT w RPA
    Na początku marca 20201 roku Toyota South Africa ogłosiła, że rozpoczęła renowację jednego z niewielu zachowanych egzemplarzy największego skarbu wśród historycznych modeli marki – sportowego coupe 2000GT. Po ...
    Pierwsze elektronicznie sterowane zawieszenie
    TEMS – pierwsze elektronicznie sterowane zawieszenie – Toyota Soarer – luty 1983. Obecnie trudno wyobrazić sobie samochód o wysokich osiągach bez elektronicznego systemu sterowania parametrami zawieszenia. ...

  •