Rudnik nad Sanem - bita bezwypadkowa 207ka (VF3WCKFVC9E029507)

Rudnik nad Sanem - bita bezwypadkowa 207ka (VF3WCKFVC9E029507)

19 Lip 2016, 17:08

[link wygasł]

VIN: VF3WCKFVC9E029507

Auto zawiezione lawetą do ASO Renault, gdzie wyszło że było solidnie uderzone w lewe przednie koło i naprawiane w Polsce (części). Sprzedawca zaklinał się że przywiezione z Włoch w stanie jak na obrazku. Poduszki wystrzelone, napinacze też. 5 stron błędów w komputerze. Mechanik Peugeota, na podstawie widocznego przemieszczenia miejsca mocowania śrub w sankach, wyraził wątpliwość czy da się w ogóle w takim stanie zrobić geometrię. Auto z instalacją fabryczną LPG ale bez paszportu zbiornika. Sprzedawca po rzekomym kontakcie z stacją diagnostyki zaklina się że nie trzeba do przeglądu. Po pierwszym telefonie do losowego zakładu montażu LPG dowiedziałem się ile czasu i kasy kosztuje załatwienie wymaganego wyciągu homologacji. Piszczące radio bo zakodowane (kodu oczywiście brak) - komentarz sprzedającego - bo pewnie akumulator. W pewnym momencie mechanik już śmiał się w twarz sprzedawcy gdy ten gubił się w swoich teoriach i pokazowo niedowierzał co raz to ujawnianym faktom... Co najlepsze - w lewym przednim wahaczu brakowało śruby!!! A z kolei najciekawsze w tym jest że najprawdopodobniej przebieg jest rzeczywisty (w oparciu o przebieg przy błędach w komputerze) - choć mechanik do końca nie dowierzał np. na podstawie zużycia plastików w nietypowych miejscach. W plecy 150 zł za lawetę i 250 zł za przegląd. Choć może nie do końca w plecy bo udało się nie wleźć na minę...

W ogłoszeniu - auto oczywiście bezwypadkowe.

Co mają w głowie tacy ludzie wyrażając zgodę na przegląd w ASO?
ubson
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 Lip 2016, 16:33
Prawo jazdy od: 15 01 1975
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Scenic
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Eurocargo ML180E25: pojemny i ładowny Eurocargo ML180E25: pojemny i ładowny
    Od ubiegłorocznego faceliftingu Iveco Eurocargo nabrało przyjaznego, uśmiechniętego wyglądu. Czy ten uśmiech odzwierciedla również wewnętrzne zalety tego samochodu, mogliśmy sprawdzić, jeżdżąc 18-tonowym modelem Eurocargo ...
    Diesel i rozruch silnika w zimie Diesel i rozruch silnika w zimie
    Problemy z uruchomieniem silnika w zimie, najczęściej mają posiadacze samochodów z silnikiem Diesla. Dlaczego? Ponieważ zazwyczaj zaniedbują swój samochód już w okresie jesiennym. Ale od początku...

  •