Samochod do 9- 10 tys

Samochod do 9- 10 tys

28 Lip 2011, 12:45

Witam.
Zastanawiam sie nad kupnem Alfy Romeo 156, 147; Rovera 25, 45; Opla Vectry wlasnie w cenie 9- 10 tys. Chcialbym spytac, co sadzicie o tych samochodach? A moze w tej cenie udaloby sie kupic cos innego wartego uwagi?
seeker84
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 Lip 2011, 12:35

Re: Samochod do 9- 10 tys

28 Lip 2011, 21:17

ja bym ci polecił coś sportowego np.Mitsubishi eclipse 1994 wydasz 7000zł za dobrego zostanie ci 3000zł na jakieś modyfikacje i git majonez :o a nie jakieś osobowe padła co tego po polsce jedzi masa
maciek12
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 25 Lip 2011, 17:07

Re: Samochod do 9- 10 tys

28 Lip 2011, 21:33

Wlasnie takie osobowe padlo mnie interesuje;)
Potrzebuje dobrego samochodu, ktorym moglbym jezdzic spokojnie do pracy, gdzies na jakis wypad, wycieczke i wydaje mi sie, ze wlasnie podane przeze mnie marki moga byc, choc jestem ciekaw Waszego zdania i rady:)
Ps.
Fajnie to autko wyglada, ale chyba nie jest na nasze drogi;)
seeker84
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 Lip 2011, 12:35

Re: Samochod do 9- 10 tys

28 Lip 2011, 21:36

@up - bardzo mądra rada, szkoda że do tematu nic nie wnosi, gdyby autor szukał pseudosportowego bolidu to zapewne raczyłby tutaj o tym wspomnieć.

Alfę 147/156 za 10 tyś możesz mieć problem kupić, jeśli oglądałbym się za nimi to tylko z jednostkami JTD bądź 2.5 V6. Pozostałe jednostki (nie licząc kultowej wersji GTA) to raczej radzę omijać zwłaszcza po takich pieniądzach. Ogólnie samochód świetnie się prowadzi (zarówno 156 jak i 147) i fajnie wygląda. 156 ma zawieszenie zbliżone konstrukcyjnie do Passata/A4 B5 (aluminiowy wielowahacz z przodu) który kiepsko znosi polskie drogi a do tanich nie należy. Alfa to samochód o który trzeba naprawdę zadbać i nie żałować grosza na nią a odwdzięczy się.
Vectra B - tutaj wiele opinii można znaleźć zarówno na tym forum jak i ogólnie w sieci - np. autocentrum.pl
Auto godne polecenia (pomijając Oplowskie diesle).
Od siebie jeszcze dorzuciłbym Ci Carismę, Peugeota 406, Leganzę (tutaj niezły egzemplarz z przyzwoitym wyposażeniem znajdziesz w dodatku najmłodszy z podanych będzie), Astrę II, Bravo/a JTD, Mazda 323F, Ibizę II może nawet II FL jeśli taka wielkość Cię interesuje.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2202
Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Samochod do 9- 10 tys

28 Lip 2011, 23:13

nigdy nie kupuj alfy bo jak się rozjebie to lipa już proponował bym ci opla vectre b za 10 tys spokojnie dobrego dostaniesz albo takie bmw e36
[link wygasł]
maciek12
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 25 Lip 2011, 17:07

Re: Samochod do 9- 10 tys

28 Lip 2011, 23:37

maciek12 napisał(a):nigdy nie kupuj alfy bo jak się rozjebie to lipa

A jak się inne auto zepsuje to nie lipa?

156 mają dobrą opinie, a jak się o nie dba to wbrew stereotypom nie sprawiają kłopotów.
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz"
"Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 126
Rejestracja: 28 Lip 2011, 21:44
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna? Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna?
    Wytworzenie momentu napędowego to dopiero połowa sukcesu samochodu – moment ten trzeba jeszcze przenieść na koła. By odbywało się to efektywnie i komfortowo, ŠKODA opracowała szeroką ofertę układów napędowych oraz skrzyń ...
    Toyota Hilux Tonka – nowy monster truck powstanie w Australii Toyota Hilux Tonka – nowy monster truck powstanie w Australii
    W zeszłym roku projektanci Toyota Australia zyskali światowy rozgłos dzięki koncepcyjnej Toyocie 86 Shooting Brake. Teraz zespół poszedł za ciosem i rozpoczął prace nad samochodem, który w każdym Australijczyku ...

  • Re: Samochod do 9- 10 tys

    29 Lip 2011, 19:56

    Hm macie moze jeszcze jakies propozycje?
    seeker84
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 28 Lip 2011, 12:35

    Re: Samochod do 9- 10 tys

    29 Lip 2011, 20:57

    Może jeszcze jakaś Lybra JTD by się trafiła. Ciężko cokolwiek więcej doradzić bo padło już trochę aut w temacie a nie wypowiedziałeś się na ich temat. Bo np. moim zdaniem taki Peugeot 406 2.0 HDI czy Carisma 1.9 DID to całkiem niezłe propozycje diesli w tej cenie. W LPG najbardziej widziałbym Leganzę na temat której też się nie wypowiedziałeś a auto naprawdę godne polecenia bo i tanie w eksploatacji (ceny i dostępność części) i nieźle wyposażone. Omega B jeszcze przychodzi mi do głowy oraz BMW E36 - za te pieniądze znajdziesz ciekawy egzemplarz, Laguna I też godna polecenia, Toyota Avensis, ewentualnie jakieś A4 tylko tutaj jest wybitnie ciężko kupić coś w miarę zadbanego - podobnie jak E36 .
    "... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
    stasiowski121
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2202
    Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
    Miejscowość: Podkarpacie
    Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
    Silnik: 2.5 TDI AXG
    Paliwo: Diesel
    Typ: Van
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    Re: Samochod do 9- 10 tys

    29 Lip 2011, 21:55

    Sprawdzilem sobie samochody ktore proponujecie...
    Zwrocilbym uwage na:
    Opla Vectre... ale o tym juz pisalem od poczatku;) Choc podobno dosc duzo "pozera" oleju;)
    Mitsubishi...Hm Carisma...jakos nie przypadla mi do gustu, ale znalazlem cos takiego jak Galant... ciekawie wyglada;) ale nie wiem jak sie sprawuje.
    Daewoo Leganza...Jak wyzej... ciekawy samochod;) Niestety a moze sie myle, podobno jest problem z czesciami hm.
    Lancia... ladny samochod, choc takze nie wiem, jak wyglada sprawa z czesciami...
    BMW,Audi... mozliwe, ze cos by sie znalazlo, ale watpie zebym mogl "utrzymac" te autka.
    Zastanawiam sie mimo negatywnych glosow nadal nad Alfa...
    I jestem ciekaw, czemu nikt jeszcze nie napisal czegos o Roverze;)
    seeker84
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 28 Lip 2011, 12:35
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50