Samochód rodzinny za max 35 tyś. Miasto/Trasa 80/20

26 Sty 2020, 20:17

Witajcie!

Jestem dość świeżym kierowcą, do teraz jeżdżę volkswagenem polo, z którego postanowiłem się przesiąść w coś większego, mocniejszego. Razem z tatą planujemy zakup auta którym będziemy się przemieszczać po mieście, ale również pojedziemy na rodzinny wyjazd z bagażami. Budżet maksymalny to 35k jak w tytule, chcielibyśmy żeby auto miało ok 200KM i nie było bardzo drogie w utrzymaniu. Rocznie pokonywane nim będzie nie więcej niż 10k km. Auto ma być stosunkowo mocne, komfortowe i niezawodne.
Do tej pory w moje oko wpadły:

-Audi a4/b8
-Honda accord VII lub VIII
-Lexus IS200
-Ford mondeo MK4
-BMW e90 3.0D

Jednak to tylko moje typy, osoby nowej w świecie motoryzacji, także za wszelkie Wasze rady, sugestie innych aut będę bardzo wdzięczny, z góry dzięki!;)
Dripsaye
Nowicjusz
 
Posty: 24

27 Sty 2020, 14:56

bump bump bump
Dripsaye
Nowicjusz
 
Posty: 24

27 Sty 2020, 16:30

Z tego co podałeś to accord VII 2.4 albo Mondeo z 2.5t.
Kupowac diesla na takie przebiegi nie ma sensu a do tego będzie bardzo drogi w naprawach. E90 jest drogie samo w sobie a jeszcze w połączeniu ze skomplikowanym silnikiem może być niemiło. W A4 nie m an żadnego wartego uwagi benzyniaka. Na lexusa, zapewne o is250 chodziło, tę 35k to taki minimalny budżet.
Zerknij sobie na lagunę 2.0T
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

27 Sty 2020, 18:13

Dzięki za odpowiedź @Invi, 2.0T w b8 nawet po remoncie nie jest wart uwagi?
Dripsaye
Nowicjusz
 
Posty: 24

28 Sty 2020, 13:36

bump bump bump
Dripsaye
Nowicjusz
 
Posty: 24

30 Sty 2020, 22:30

podbijam
Dripsaye
Nowicjusz
 
Posty: 24

30 Sty 2020, 22:44

Co myślicie o skodzie superb II w tym budżecie?
Dripsaye
Nowicjusz
 
Posty: 24

30 Sty 2020, 23:36

Kupić kupisz, ale jedynymi godnymi polecenia silnikami w tym aucie są diesle, które z kolei nie bardzo nadają się do eksploatacji w większości miejskiej.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14079