Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

06 Sty 2017, 05:41

o dobrych wtryskiwaczach świadczy dobry czas otwarcia, czas zamknięcia prąd podtrzymania, oporność cewki, materiał z jakiego jest wykonany tłoczek itd ale po ci te wiadomości skoro powszechnie wiadomo że skoro chcesz wybrać na liście w programie to sugerujesz się parametrami zbliżonym jednym z nich jest oporność cewki. więc nie rozumiem twojego toku myślenia, próbujesz zrobić lub chcesz potwierdzenia nie sprawdzając samemu tym bardziej że już wiesz o omegas że to sterownik stary i może być problem
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 337
Rejestracja: 22 Cze 2016, 21:30
Prawo jazdy od: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

07 Sty 2017, 22:01

golfiarz napisał(a):o dobrych wtryskiwaczach świadczy dobry czas otwarcia, czas zamknięcia , oporność cewki, materiał z jakiego jest wykonany tłoczek itd
To się rozumie . Drążąc temat
golfiarz napisał(a):powszechnie wiadomo że skoro chcesz wybrać na liście w programie
Tutaj sterownik gazu po wybraniu np wtrysków A ,będzie podawał przebieg prądowy niezbędny do ich pełnego otwarcia zgodny i ich parametrami. Wybierając B może się okazać że te same wtryskiwacze nie będą pracować poprawnie bo nie pasują dla nich wartości prądowe podawane przez sterownik . Czy to tak działa ? Oczywiście A i B dla tych samych oporności cewki.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

golfiarz napisał(a):nie rozumiem twojego toku myślenia, próbujesz zrobić lub chcesz potwierdzenia nie sprawdzając samemu tym bardziej że już wiesz o omegas że to sterownik stary i może być problem

Kształcę się i nie chcę być barankiem prowadzonym na rzęż bo taka tradycja. :mrgreen:
golfiarz napisał(a): prąd podtrzymania,
Tutaj wyciąłem z Twojego poprzedniego cytatu bo mam wątpliwości czy wiedziałeś o co chodzi.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2775
Rejestracja: 10 Sty 2007, 20:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

07 Sty 2017, 22:31

przeszukuje sobie tą tabelkę wszystko masz na tacy. uważam że nie jest ci to potrzebne bo i do czego, no ale czytaj idziesz dobra droga ale pamiętaj że tylko garstka montazystow wie coś o co pytasz.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 337
Rejestracja: 22 Cze 2016, 21:30
Prawo jazdy od: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

07 Sty 2017, 22:32

mialo być przestudiuj tabelkę
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 337
Rejestracja: 22 Cze 2016, 21:30
Prawo jazdy od: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

07 Sty 2017, 23:17

golfiarz napisał(a):mialo być przestudiuj tabelkę
Patrząc na Twoje posty odnośnie LPG spodziewałem się bardziej fachowej znajomości tematu :mrgreen Inna sprawa po co instalować sterownik który nie obsługuje chwalonych wtryskiwaczy ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2775
Rejestracja: 10 Sty 2007, 20:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

08 Sty 2017, 09:02

A ty w kółko to samo. proponuję poczytać może trochę odnośnie lpg - była kiedyś taka książka napisana przez znawcy tematu ale nie pamiętam tytułu. chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. pamiętaj że doświadczenie zdobywają ludzie gdy się testuje różne rzeczy i wyciąga wnioski. proponuję porównać testy różnych wtryskiwaczy to już powinno ci dać wiele bądź zawsze możesz wziąść oscyloskop i porównywać itd itd
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 337
Rejestracja: 22 Cze 2016, 21:30
Prawo jazdy od: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kierowca vs. rowerzysta - jak bezpiecznie dzielić drogę? Kierowca vs. rowerzysta - jak bezpiecznie dzielić drogę?
    W ostatnich latach coraz więcej osób przesiada się na rower i niestety nie wszyscy uczestnicy ruchu wykazują się znajomością przepisów – dotyczy to zarówno rowerzystów, jak i kierowców. ...
    Toyota Harrier – krewniak crossoverów Lexusa Toyota Harrier – krewniak crossoverów Lexusa
    Nazwa Harrier kojarzy się większości fanów techniki z angielskim samolotem szturmowym, zdolnym do pionowego startu i lądowania. Jest to jednak także nazwa zgrabnego crossovera Toyoty produkowanego na japoński rynek, ...

  • Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

    08 Sty 2017, 17:20

    bonifacy napisał(a):Czy również oprócz oporności cewki ma znaczenie prąd otwarcia wtryskiwacza i prąd jego potrzymania

    oczywiście że ma znaczenie wtryskiwacze są sterowane prądem Peak Hold i wtryskiwacze typu hercules baracuda czy hana mają to wszystko zbliżone do siebie dlatego w programie można zaznaczać je na przemian
    djkranc
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 661
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 02 Lut 2016, 19:39
    Przebieg/rok: 50tys. km
    Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
    Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    Re: Sterownik STAG 200 GoFast i wtryskiwacze STAG AC W01

    08 Sty 2017, 18:50

    ciężko jest tłumaczyć przez forum ale najważniejsze parametry są na zdjęciu które powyżej jest wstawione
    golfiarz
    Aktywny
     
    Posty: 337
    Rejestracja: 22 Cze 2016, 21:30
    Prawo jazdy od: 13 04 1983
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Vw Golf VII
    Silnik: 2.0TFSI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2014
     
    • Audi r8
      Toyota Tacoma
      Seat LPG Ibiza ST
      Osłony boczne zmniejszające opór powietrza w naczepie chłodni