panowie Polskie przepisy mocno się różnią od tych z Arabii czy z Australii, co w tym dziwnego że auto z ramą jak ciężarówka może ciągać przyczepe z hamulcami o masie 3 krotnie przewyższającej jego DMC?
jeśli moment obrotowy spokojnie pozwala podróżować z taką przyczepą to dlaczego producent nie ma pójść za potrzebą użytkownika?
mój patrol ciągał w Kuweicie motorówki wojska/rządu, taka motoróweczka potrafi swoje ważyć
a czasem ciągał 2 na raz
widziałem daje rady, częściej tam używają do tego wielkolitrażowych benzyniaków ale diesle też się zdarzają
wystarczy popatrzeć na pickupy z USA często mają na haku 6-7 ton przy czym same ważą 2,5 tony
co do przewozu kilku osób, mój (choć krótki) był przystosowany do przewozu 6 osób
2 z przodu i 4 na wzdłużnych ławeczkach z tyłu
w Polsce niestety moge mieć tylko 4
i zamiast 6 ton 3,5 ale cóż takie przepisy,
DMC długiego patrola nawet w TD42T (czyli najcięższy) to 3200 więc nie potrzeba na żadnego kat C co najwyżej D jeśli posiada 10 miejsc a takie się zdarzają