Szybkie auto na trasę -> 30 tys zł

18 Maj 2011, 11:39

podstawowym jednak problemem jest kwota na takie lepsze auta ,jest trochę za mała albo trzeba szukać nie jak tutaj podesłał kolega link z rocznika 2004 tylko starsze
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

18 Maj 2011, 12:22

Lexus ciekawa propozycja, ale w kwocie 30 tys, najlepszym rozwiązaniem jest chyba IS300.
hades
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 72
Miejscowość: łódzkie
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi A4 B8
Silnik: TFSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

18 Maj 2011, 12:43

No i IS jest najwiecej, GS/ES za duzo nie ma ofert jak na allegro patrze, ale za 30k zl ES/GS z 2000r jakby juz znalazl, to by kupil mysle, oczywiscie jakiegos w normalnym stanie, a nie po dzwonie czy na rozowych felgach.
IS300 tez w sumie za duzo nie ma, wiekszosc to jednak IS200...
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

19 Maj 2011, 14:48

smolar16 napisał(a):bez sensu jest montować gaz w 3 litrowym silniku. Gaz całą moc zabierze, silnik i tak będzie go żarł niesamowicie. Gaz montuje się w autach max 1.3l potem jest to bezcelowe. Słyszałem też o takim kolesiu co zamontował w Lanci Stratos gaz. Zepsuł świetne auto!


i ja sie popastwie :grin:

zobrazuje

silnik 1.3 przykladowe spalanie 6l po miescie *5 zl/l pb= 30zl
ten sam motor z gazem 6*2.6 = 15.6 oszczednosc 14.4zl

motor 3.0 spalanie 15l pb *5 = 75
15*2.6 = 39 oszczednosc 36zl

wiec gdzie ma wiekszy sens zakladanie gazowni???

dzisiaj dobra gazownia nie szkodzi ani silnikowi ani osiagom a i nasza kieszen go polubi

nie wiem kolego jakie masz doswiadczenie z gazem ale ja osobiscie dobre a ten gosciu co w swojej lanci zamontowal gazownie i mu motor padl pewnie zalozyl jakis stary syf ze szrotu i na dodatek pewnie tam go montowali "specjalisci"
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

19 Maj 2011, 17:20

Musieli być to specjaliści skoro do samochodu z centralnie umieszczonym silnikiem i w dodatku praktycznie bez bagażnika założyli LPG.
Chyba na dachu butle miał w tym Stratosie :lol:
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

20 Maj 2011, 11:54

W każdym aucie opłaca sie założyć gaz i Nanek niby masz racje ale:
koszt instalacji do takiego 1,3 tj. jakieś 1,2tys a do v6-v8 to już 3,5-4,5tys. do tego w sekwencyjnym gazie do puki sie nie rozgrzeje samochodem jedziesz na benzynie..

Ja już miałem do czynienia z gazem w większych pojemnościach i dziękuje więcej nie założę. Po prostu gaz popsuł przyjemność z jazdy.
Pawelcode
Początkujący
 
Posty: 103
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Powrót do przyszłości - Audi museum mobile
    Trzynaście pojazdów studyjnych i prototypów oraz trzy motocykle wyznaczające historię AUDI AG, znalazło się na nowej wystawie w Audi museum mobile w Ingolstadt. Zgodnie z tytułem wystawy "Powrót do przyszłości", ...

20 Maj 2011, 12:01

to norma ze do silnikow 6 cylindrowych instalka jest drozsza nid do 4 i do 8 driozsza niz do 6

gaz oplaca sie zakladac jak ktos jezdzi sporo jak jezdzi malo to moze poprostu ona sie nie zwrocic nie mowiac juz o realnych oszczednosciach

ja tez mialem do czynienia z gazem w roznych autach najwieksza pojemnosc to bylo 3.2 V6 gazownia byla montowana w dobrym warsztacie sama instalacja tez byla wysokiej jakosci (oczywiscie sekwencja) i zadnych problemow nie bylo zadnej roznicy przy jezdzie na pb czy lpg jedyne co przeszkadzalo to za mala butla gazu (w kole zapasowym) tzn za czesto trzeba bylo podjezdzac na stacje ale za to ile mniej kasy sie na niej zostawialo :)

acha silnik musial sie rozgrzac bodajrze do 30 stopni i automatycznie sie przezucalo na gaz takze na benzynie za duzo sie nie jezdzilo
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

20 Maj 2011, 12:27

Szczerze to mnie już wkur..ją same te kontrolki od gazu nie mówiąc już o kole zapasowym albo podjeżdżaniem pod ten dystrybutor. Nie wspomnę już o nierównych obrotach albo o tym że czasami zajedzie gazem...
Tylko że takiej fieście którą mamy wybaczam wszystko bo to jest auto które wozi z punktu A do B. ale w lepszym aucie które ma być komfortowe i mające jakiś prestiż takie rzeczy psują wszystko.
Pawelcode
Początkujący
 
Posty: 103
Miejscowość: Warszawa

20 Maj 2011, 14:07

skoro tak uwazasz :) ja nie mialem w zadnym aucie problemow z falowaniem obrotow przez gaz ale masz racje z tymi kontrolkami i ze czasem gazem zasmierdnie
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

27 Maj 2011, 00:48

Odgrzewam kotleta, bo nie zakupiłem jeszcze auta.

Niestety nie da rady dostać w tych pieniądzach 330i w dobrym stanie a trochę szukałem.

Co myślicie o Vectrze GTS 3.2 w benzynie?

W obecnej chwili mogę wybrać spośród 3 pewnych aut:
Audi A4 3.0 220km 2002r,
Jaguar X-type 3.0 231km 2002r,
Seat Leon Cupra 1.8 224km 2003r,

co proponujecie wybrać? Najlepiej siedzi mi się w audi, najbardziej podoba jaguar a najwięcej wrażeń dostarcza seat.
hades
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 72
Miejscowość: łódzkie
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi A4 B8
Silnik: TFSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014